Gå til innhold

Hvor lenge varte renselsen hos dere? Er på femte uke nå og veldig lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at det varer så lenge? Har avtatt i mengde, men er fortsatt nesten friskt blod.. (Beklager detaljene :-). Med førstemann ga det seg etter tre uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde keisersnitt. Ikke at det har noe å si men jeg blødde i 8-9 uker. Så kan hende du må stålsette deg litt til;)

Skrevet

Jeg har vært ferdig på tre uker med begge mine. Skjønner godt du er lei! Men mener å huske at seks uker ikke er uvanlig...?

Skrevet

Ahhrgh, åtte uker????? Jeg har holdt på i to nå og er drittlei. har ikke hatt mensen på ni mnd og så skal man plutselig holde på i åtte uker? Blæsj.

Skrevet

Den varte i åtte uker her også... trodde det aldri skulle ta slutt!

Skrevet

Jeg holdt også på i 8 uker. De to siste ukene var det så bittelite at jeg nærmest ikke gadd bruke bind lengre.

Skrevet

Varte i 6 uker her....Første gang det har vart så lenge hos meg. De andre svangerskapene varte det i ca 2-3 uker.

Skrevet

Ca 8 uker her også, trodde aldri det skulle slutte... :/

Skrevet

6 uker foreløpig... men det er snart slutt tror jeg...

Men trodde ikke det skulle være mye friskt blod enda så lenge? Da fikk jeg beskjed om at det kunne være igjen rester etter morkaken.. Men kanskje bare hvis det er mye det.. litt usikker, fikk ikke med meg absolutt alt de første dagene etter fødselen... :S

Skrevet

Blødde vel i 4-6 uker og hade "illeluktende utflod" i ett par uker etter det. Ikke noe utfold som sa at noe var feil, bare en som luktet "renselse" og som ga seg etter ca to uker.

Skrevet

Her varte renselsen i 3 uker med førstemann og 3 og 1/2 uke denne gang med nr 2.

Skrevet

4 uker med blod, og fremdeles masse brun utflod her. 6 uker på fredag :P Herre så lei man blir! Og man kunne jo kanskje tenke seg å komme tilbake i bingen med sin kjære snart!

Skrevet

av og på i 2 mnd, så gikk den over-eeendelig!!

Skrevet

Varte i 9 uker. Var da litt av og på de siste ukene, trodde et par dager det var slutt men så begynte det igjen.

Skrevet

Nesten 6 uker her, og hvor de to siste var mest illeluktende utflod med blod av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...