vildejenta Skrevet 8. september 2010 #1 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg skal ha meg ny telefon, men klarer ikke bestemme meg mellom disse to.. Dere som har SE x10 (den store): Hvordan er batteritiden? Har hørt at de må lades hver natt eller oftere, stemmer det? Er telefonen veldig stor å ha i lomma osv? Syns den virker litt i overkant stor.. Generelt + og - med denne telefonen? Dere som har SE x10 mini pro: Er kameraet greit til bilder? Tenker da på overføre bilder til data, fremkalling osv. Generelt + og - med denne telefonen? Takk for svar om noen gidder og svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 8. september 2010 #2 Del Skrevet 8. september 2010 Har X10. Den er stor, men det er ikke noe problem. Har som regel veske eller jakke med store lommer. I baklomma havner den også ofte. Kameraet er supert, mye bedre enn vårt dyre digitale kamera. Raskt er det også. Batteritiden er god når du bruker den kun som telefon, men med surfing og masse stand by på kameraet kan det være nødvendig med lading hver eller annenhver natt. Generelt en veldig god telefon, men ikke en telefon jeg vil anbefale til de som skriver masse meldinger da dette er det eneste som er litt knotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. september 2010 #3 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har SE X10 mini pro MÅ ha tastatur, har prøvd touch tlf før, og det var et mareitt å ringe/skrive sms;-P Denne har liksom alt i ett! Kjempefornøyd. Disse bildene er tatt med mobilen: http://www.smaattisene.blogspot.com/ Synes det er greit for å være mobil jeg:) Jeg lader min ca hver andre, hver tredje dag. (Skravler MASSE i tlf!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vildejenta Skrevet 9. september 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 9. september 2010 Frokostquiz: Jeg sender en god del meldinger, så da er kanskje ikke det telefonen for meg... Hva er det som er litt knotete med å sende meldinger? Blir det langt mellom "tastene" siden den er så stor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 9. september 2010 #5 Del Skrevet 9. september 2010 Den er knotete å skrive med fordi det er så lett å bomme på tastene. Blir litt bedre etterhvert, men det virker som om hver melding tar en evighet siden du må være så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vildejenta Skrevet 10. september 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 10. september 2010 Dytter litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå