hope<3 Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Hvor bestiller dere tidligere UL? Jeg hadde en Spontanabort i fjor da jeg var akkurat 12 uker på vei. Jeg klarte å skyve legetimen min 1 uke frem nå, men har ikke time før om en uke =/ Denne gangen er jeg utrolig kvalm, kom meg ikke opp i dag, noe jeg ble veldig lei meg for, siden jeg er veldig glad i jobben min. Flere som er veldig dårlige? Jeg er nå 7 uker og 3 dager på vei, i følge terminkalkulatoren på nettet her, og har da termin på bursdagen min, spesielt ;D
magica fra tryll Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Det må du bestille på en privat-klinikk. Jeg tok i uke 11:) Lykke til! Kan anbefale akupunktur mot kvalmen. Ga meg et nytt liv!
aprilprinsesse2011 Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 dersom du skal ha tidlig UL, er d opp til lege eller jordmor. de som bestiller d. eg skal ha tidlig Ul 21/9, og da er eg 8+3. ble lovet i uke 7 men de har sikkert ikke hatt tid til meg.... får tidlig UL pga at eg har mistet 2 ganger på 6 mnd, 1 ex.u. og 1 MA
hope<3 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 God idèe!! Får jo ikke gjort noen ting når jeg bare ligger her. Takk for svar
hope<3 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 Siden jeg hadde en såpass sen SA i fjor så har jeg veldig lyst til å vite at alt er bra inni der i hvertfall
aprilprinsesse2011 Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 hør med legen din eller jordmor
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Jeg får også foreløpig termin på bursdagen min, da de alltid går ut fra 4 ukers syklus i utgangspunktet og ender da opp på bursdagen min. Men jeg føler meg rimelig sikker på at den endelige terminen blir oppmot en uke senere - men kan jo fortsatt få på bursdagen min - det hadde vært gøy - spes siden bestefaren til babyen også har bursdag den dagen Men altså tidlig ul - jeg er så heldig at fastlegen iallefall i begge de forrige svangerskapa mine har tatt tidlig UL på første kontroll:) Men det er jo kun tilfeldig, og visstnok sjelden at fastlegen tilbyr det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå