mor til to gutter + en engel! Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 i dag er jeg fullgått 13 uker, vi fikk se masse herlige ting med babyen. han kunne se det var en gutt, men det får vi vite nærmere om 5 uker, en har hatt følelesen av at det er en gutt hele tiden. gutt nr to hadde vært noe lyseblått igjen ) di tok vel feil av 1 av 10 i uke 13. men jeg stoler aldri helt på det, men skal ikek se bort i fra at ahn hadde rett. uken før i 12 uke, sa h på ul denne karen var vist urolig, men spurte aldri om kjønn da. så nå gleder vi oss om 5 uker da er jeg 18 uker på vei og skal på ul Utorlig flinke inne på riksen er dem blir så tatt vare på
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg går også på Riksen og er super fornøyd:) Gratulerer med gode resultater på UL:) Koz deg videre i svangerskapet.... Klem
J -76 Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Gratulerer så mye, høres fint ut å få så tett oppfølging, gratulerer med en liten gutt da :-)
mor til to gutter + en engel! Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 Takker så mye, nå har du ul ? ja veldig fornøyd med oppfølgingen denne gang
mor til to gutter + en engel! Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 godt og høre at flere er fornøyde, når har du termin? klems
J -76 Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Er ikke UL før 1.10 (den ordinære), men skal til gynekologen min på fredag og håper hun er grei og gir meg en liten titt :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Gratulerer, det var en fin ultralyd!! Lykke til videre!
mor til to gutter + en engel! Skrevet 9. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2010 J-76, håpe du fåe en ul av henne da det hadde vært stas. lykke til da, du får spøre om du kan få se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå