Gå til innhold

Godt fornøyd med Simo Duo;)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bestilt meg vogn, og etter mye om og men endte vi på Simo sin duo vogn med vendbart understell, brun! :)

Det jeg syntes var veldig greit med den var at den:

-Hadde stor og romslig bag, som ikke ble for lav (da sambo. er ganske høy). Sportsbaggen såg også veldig grei ut:)

-Den er både vann- og vindtett

-God brems

-Vendbart (opp/ned) styre, OG vendbart understell

-En av de letteste, uten å være ustødig

-God plass under, med nett rundt halve kurven. Slik at ikke ting detter ut.. Dette kunne selvfølgelig tas av.

-Veldig lett å ta av baggen og å legge sammen. "click-in" system :)

-Oppslagbar ryggplate, til knotten blir litt større

-Og ikke minst; den har 4 hjul:p

Kostet 7200kr med det vendbare understellet (6900 uten)..

Vil anbefale denne til dere andre som skal bruke vognen en del på trilletur, og som gjerne går på grus og litt ulendt underlag.. Siden den er så stabil, men likevel ganske lett:)

Noen som har erfaring med denne vognen? Kan jeg fortsette å være så fornøyd som jeg er?;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142296950-godt-forn%C3%B8yd-med-simo-duo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har simo duo fra forrige mann, og er veldig fornøyd. Gleder meg til å ta den i bruk som bagvogn igjen. Bagen er så stor og god, skikkelig lun og kan brukes lenge.

Vogna har vært brukt i 3 år, bagen av 2 babyer, sportsdelen kun av vår lille aktive 3åring. Og den er like fin ennå :)

Du kan fortsette å være superfornøyd. Når d skriver vendbart understell var jeg usikker på om du mener den hvor du kan flytte "håndtaket" fra ene til andre siden, eller om du tenker på det at bagen lett kal klikkes av og snus. Hvis du mener det siste har du da en "kurv" under i netting. Da anbefaler jeg å kjøpe en slik "understellsbag" som brio har til sine vogner. Bare monter den oppå nettingen. Jeg kjøpte den på baby-shop etter tips fra ei venninne. tror vi betalte ca 400 kr. Den er genial for å beskytte/holde varene på plass og super når det er snø og regnvær slik at ikke alt blir vått og fullt av snø. Den har også gode reflekser som gjør deg ekstra synlig.

Du kan helt sikkert være veldig fornlyd, Vi hadde Simo Kombi - og det vi var misfornøyde med på den er annerledes (bedre) på Duo'en. Eneste du må være helt sikkert på er at du vil ha vogn med 4 og ikke med 3 hjul. Fordelen med tre er at da slipper en å "løfte" vognen for å justere retningen (svinge), eller å bruke så mye krefter på å få den opp på f.eks. fortauskanter. Men om 4-hjuling er det du vil ha - kan du absolutt være fornøyd med valget, som sagt :) Kos deg med trilleturer når du kommer så langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...