Gå til innhold

Wild Yam - anyone?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er korrekt bruk når man prøver å bli gravid? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg leste om dette igår, og da stod det at du skal ta Wild Yam fra du har eggløsning og i 14 dager frem til neste mens (som du forhåpentlig ikke får). Men jeg har også lest fra en gynekolog som mener at en ikke bør ta Wild Yam når man prøver å bli gradid fordi det inneholder hormoner.. Så det er ikke alltid like lett å vite:)

Skrevet

takk, for svar :) Akkurat ferdig med EL og er veldig usikker på om jeg skal "tørre" å ta det nå...

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt Wild Yam alerede men har begynt å tvile om jeg skal begynne. Jeg klarte ikke å få en veldig positiv svar på noen av forumer at det er veldig bra å ta wild yam og så kom jeg i går over en artikkel som motsier det at man skal ta etter EL.... Så nå er jeg i masse tvil om jeg skal begynne på det. :DDD Man kan jo ikke vite om man har mye progesteron i kroppen fra før av eller ikke... denne her skal liksom forhøe det i tillegg. Nå er jeg i de første dagene av syklusen og jeg starta på Damiana og skal ta det til EL starta. Men kunne ha tenkt å finne ut om det er vits å begynne på Wild Yam. Jeg lurer veldig hva gynekologer mener om sånne her ting?? Har noen hørt med legene om sånne piller? Jeg kanskje skal ta en tur til fastlege neste uke og har tenkt å spørre ham kanskje men tviler på at han har så mye kunskap om det. Min akupunktør vet kanskje mere.... hmm.... vet ikke om dette hjalp så mye.

Hvis du går inn på snartgravid.no og så på prøvere og medikamenter så er det en stor link om wild yam og sånne medikamenter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...