Gå til innhold

Hvorfor er ikke gravide alltid glade?

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært facinert av gravide og syntes de er vakre, men jeg skjønte aldri hvorfor det var så mange gravide som så triste,sure og slitne ut. Jeg tenke herregud du bærer et lite liv i magen du burde jo bare smile HEEELE tiden... Når jeg er gravid skal jeg bare være glad.. RIGHT!

Greit det skjønner jeg veldig godt nå som jeg selv er gravid. Jeg er en mega hormnonbombe mine vener kjenner meg ikke igjen, jeg kan være mil og varm ene øyeblikket for så å eksplodere det neste, jeg tok meg selv i å gråte av hotel cæsar i går... Og gråter av den minste lille ting..

Så wow, jeg må bare si der fikk jeg den for å tro at å være gravid bare er fryd og gammen.

For jeg er jo overlykkelig over livet i magen, men går ikke akkurat rundt å smiler som en sol hele tiden. Litt vanskelig å tvinge frem et smil i desperasjonen over å finne nærmeste sted å spy eller tisse.

Var på sopptur med mamma og stefar forrige søndad og etter å ha plukket nesten en kilo sopp ble jeg kjempe lei meg og snt og kastet all soppen til bloksberg..

Altså jeg er rett og slett ekstrem, så now I know...

Nå vet jeg iallefal hvorfor ikke alle gravide er smørblide absolutt hele tiden ;)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...