Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Blir de gode å spise etter de har vært frosne uten å varmes opp. Altså bare tines i romtemperatur? Tenker på å lage noen alternative ting til nistemat;-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Kalde pølser er jo noe barn liker, men det er det verste jeg får. Pizzasnurrer derimot er ganske gode kalde.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Synes de er gode :-) Et lite tips : Har du dårlig tid, kjøper du en pakke med ferdig pizzadeig (de på rul) og bruker det, kjempe gode
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 jeg synes ikke det er noe godt. men det er fordi jeg ikke liker kalde stekte pølser. men du kan jo prøve hjemme først? hva med wraps? lefseruller? det kan du fylle med hva som helst. eller pizzahorn. (lag horn på vanlig måte og fyll dem med litt pizzasaus, skinke og ost) pizzasnurrer er også godt kaldt. en deilig salat med makaroni/annen pasta, skinke, egg eller kylling er også godt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Takker for tips :-) Og deigen blir ikke veldig tørr når den blir tint uten oppvarming? Kanskje en ide å ha litt ketchup mellom deigen og pølsa?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 D er godt, men syntes deigen rundt blir så tørre etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå