Gå til innhold

Har dere fått tilbake trivselsvekten etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veslegutt er nå 2,5 måned. Gikk opp 16 kg, har gått ned 11 av de så 5 kg til så er jeg nede på førgravidsvekt! men det er absolutt ikke min trivselsvekt, hehe! da må endaa lengre ned!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slank av amming? Det har jeg fullstendig mistet troen på. Hvertfall har det stoppet fullstendig opp her i gården, 4-5 kg over det jeg var før graviditet, og det er 3-4 kg over trivselsvekt. Dvs. egentlig vil jeg helt ned i 62, da er jeg slank. Men 65 er nok mest realistisk som trivselsvekt...

Skrevet

fire uker etter fødselen og jeg har ca 1,5 kg igjen til det jeg veide før. har ikke gjort noe annet enn å gå endel tur:)

Skrevet

skal virkelig IKKE klage,la på meg 9 kilo med barn nr2,fødte for 15 dager siden og har en kilo igjen,men de har skjøvet seg oppover tror jeg.Veldig deilig med det gamle olabuksene mine og fine pupper hehe.

Skrevet

Haha. Nei.

Jeg gikk opp 16 kilo. Da jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg gått ned 800 gram (ja, gram! Mindre enn en kilo! Burde ikke være fysisk mulig). Gikk fort ned 5 kilo til så stoppet det opp (sammenfalt med da jeg måtte slutte å amme etter tre uker...). Har nå gått ned 5,5 kg til ved hjelp av hard trening og meget sunt kosthold over de siste par mnd - det er snaue 5 mnd siden keisersnitt.

Jeg har 3 kg igjen til pre-gravid vekten og 7 kilo igjen til trivselsvekten. Og mest sannsynlig et drøyt år til magehuden forhåpentligvis har trukket seg sammen igjen...

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Nei, ikke enda. Tre uker siden fødsel, og tre kilo igjen. Gikk opp 13 kg.

Skrevet

Jeg ammer ikke, men 10 dager etter fødselen manglet jeg 1kg. Nå er jenta 7mnd og jeg er 4kg lettere enn før jeg ble gravid. Har ikke vært så slank på 10-12år! Har ikke gjort noe for å få det til, men jeg skal si at det har vært en hormonell berg og dalbane her i huset...

Skrevet

Jeg veier 59 kg og er 170/71 cm høy. Før graviditeten veide jeg 65/66 kg. Jenta mi er 5,5 mnd og jeg ammet bare i en måned, så er nesten fornøyd :) Sier nesten fordi jeg ikke er fornøyd med kroppen min, men hører fra andre at jeg har blitt tynnere. Føler ikke det selv, tiltross for tallene på vekta, men jeg har innsett at det er nok pga manglende muskelmasse. Er rett og slett litt slapp i fisken!

Har en liten bul på mage og slapp rumpe, så hjelper ikke om ribbena stikker ut da nei.. Må nok på treningsstudio, blæ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...