ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Er litt usikker, siden det er 6 barn under 6 år der, og jeg vet liksom ikke om det er mest stas for dem å sitte sammen, eller sammen med mamma og pappa..?
2010 Mammaen Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Vi hadde ikke bordkort og det funket kjempebra :-) Men vi hadde bare to små på rundt 1 år så de satt hos mamma og pappa begge to. Vet ikke hva du skal servere, men ofte er det greit å få hjelp med maten, så kan de heller få gå fra bordet litt tidlig og leke sammen etterpå? Det blir jo ofte til at man sitter lenge ved bordet ved sånne anledninger ;-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Det er snitter til voksne og pölser til barna. Så de klarer vel endel selv, men noe hjelp må de alltids ha
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 vi hadde ikke bordkort. Men besteforeldrene satt sammen med oss(vi satt i t-formasjon og mamma og pappa satt ved siden av meg og svigerforeldrene mine satt ved siden av samboeren min). Ellers kunne folk sitte hvor de ville.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Vi hadde bordkort og plasserte de små slik at de satt ved siden av foreldre, men at de andre jevnaldrende ikke var så langt unna heller. Men det var ikke slik at de ikke kunne bytte plass. jeg syns bare det er artig å lage bordkort
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2010 Ja, samme her, vestlandsfanden, mest fordi det er göy å lage. Må egentlig ikke fölges slavisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå