SassyMom Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Da skal jeg i gang med sprøytene i kveld. Tredje forsøk på Riksen, og blir vel kanskje det siste. Ble "litt" gravid sist, og det mente de var et bra tegn. Må si jeg ikke har helt trua denne gangen, og kjenner litt på tanken om å kaste inn håndkleet nå om ikke det går denne gangen heller. Har jo et barn fra før (naturmetoden), så er jo ingen krise å ikke få søsken. Men hvor lenge skal man dra den? bare et til...og et til...når kan man gi opp og samtidig føle at man har gjort det man kunne? Det lurer jeg veldig på.
Mazza** Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Kjenner litt den samme tankegangen....har et barn fra før ( icsi 07), og har holdt på i 2 år med nr 2. Vi hadde bestemt oss nå at det etter de siste eggene vi har på frys nå skulle vi legge inn håndkle for godt. Vi er jo tross alt utrolig heldige som har fått et nydelig barn! Eneste grunnen til at vi har holdt på var jo det å få et søsken, fordi det er hyggelig å ha det, ikke for at vi nødvendigvis veldig gjerne ville ha flere. Jeg tror man bare må bestemme seg for at nok er nok, og stoppe. Det vil uansett alltid være en uvisshet i forhold til om man kunne fått flere....vi bestemte oss for å stoppe fordi vi ikke hadde lyst å sette livet på hold lenger, det går såå mye tid bort til dette gamet her syns vi. Vi har hatt 8 søskenforsøk, er nå gravid for 4 gang, så håper det denne gangen går bra og at vi slipper å hoppe på flere runder. masse lykke til til deg ,
håpefull *er mamma* Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Ønsker deg lykke til sassymom ;-) Håper dere lykkes!! Vanskelig å si når "nok er nok". Alder og om man har barn fra før har nok en stor innvirkning. Vi har ikke barn fra før, jeg er 34 år og alt ser veldig bra ut (burde absolutt få det til, ihvertfall m prøverør). Vi har ikke satt noen grense. Kommer til å fortsette en god stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå