Gå til innhold

Tenk aa kalle det morgen kvalme...?????????

Anbefalte innlegg

Det er faktisk den enseste tiden av dognet jeg ikke er kvalm.. Morgenen faa jeg i meg frokost.. men etter det er kvalmen verende helt til jeg sovner.. er ikke kvalm paa natten naar jeg vakner aa maa paa do og tisse. Noen flere som har det saan ?

Jeg er i dag 6+3 uker..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142296205-tenk-aa-kalle-det-morgen-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat likt. Bare at jeg kaster alltid opp på morgenen, men etter jeg har kastet opp så får jeg i meg mat. En times tid etter frokost er jeg veldig kvalm igjen, og sånn er det hele dagen.. Slitsom!

Jeg er i dag 9+5..

ikke kvalm når eg våkner på morningen, men etter å ha fått gnidd litt jon blund ut av øynene, så kommer den sakte men sikkert. prøver å tvinge i meg et knekkebrød, men hjelper lite.

kvalmen går litt opp og ned i løpet av dagen, og eg er slapp, og stort sett sengeliggende.

ikke ofte eg kaster opp, men er d for gale må eg til pers med fingrene.

er 6+4 idag.

i tillegg til meg er min datter oxo hjemme denne uka. var til lege idag, og hun har halsbetennelse.... så min stakkars samboer må stille opp som sykepleier for to. ikke nok med at han jobber med pleietrengende utenom oxo...

er til tider en smule svimmel oxo

men om natten har eg ikke merket noe spesielt. bortsett fra at eg kanskje sover litt dårligere

Jaa er sånn jeg også...

minst kvalm på morgenen, men etter at jeg har spist noe går jeg konstant kvalm hele dagen....

Nesten nestet bortkastet og spise....;-)

Og i perioder brekker jeg meg hvis jeg åpner munnen for høyt.....

Er 6+6 i dag! :-)

Klem fra

Enig!!

Kvalm absolutt hele dagen men er det en gang det er litt bedre er det ihvertfall på morgenen.

Prøver å spise litt hver 3. time etter at jeg kom hjem fra sykehuset, De sa at det var viktig + at jeg måtte drikke 2 liter om dagen ( å drikke er nesten det værste spør du meg)

Ligger i sengen hele dagen, den eneste jeg venter på er at degen skal bli ferdig sånn at jeg ihvertfall har en dag mindre spying å se frem til. Holder virkelig på å bli gal.

Annonse

Jeg har det på akkurat samme måte. Blir ikke kvalm før det er tid for lunch ca 11. Det er mye tidligere enn når jeg vanligvis spiser lunch. Brekker meg flere ganger om dagen. Noen ganger kaster jeg opp.

Jeg er 8 + 4.

Jeg er kvalm fram til ettermiddag/kveld, da blir det bedre. Ligger på sofaen store deler av dagen, å sove hjelper :)

Dette er mitt trendje svangerskap og jeg har vært kvalm med alle. Men forskjellige kvalm, så svangerskapene har likevel vært ulike... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...