Gå til innhold

Noen flere her med termin 25 Mars:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreløbig er det 25 mars hvertfall.. Så får vi se hva de sier på 2 ultralyd 19 oktober på 18 ukers kontroll...Hvordan er formen deres og hvilket sykehus er den utvalgte? Jeg er fortsatt veldig dårlig form...og håper virkelig at det letter snart.. noen råd? Jeg prøver så godt jeg kan å virke nokså opplagt for datteren min på to år, men reservetanken er helt tom når hun har lagt seg..Da detter jeg ned i sofaen...haha..

Tom tank på Roselille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 21 mars:)

Her jeg bor er det ikke så lett å velge sykehus da det bare er ett i nærheten, så man blir litt tvingt til å dra dit.

Jeg skal på min 3 UL nå den 16.09-10, og er spent på om terminen blir flyttet igjen.

Jeg er også i dårlig form, sliter med litt kvalme og ekstrem svimmelhet. Kjenner meg helt tung i hode og nesten så jeg tror jeg skal dette om når jeg røyser meg eller står i ro. Kjempe slitsomt, men håper det roer seg snart:)

Jeg er helt utslitt ett er jobb, men har samboer, hund og ett barn fra før på 3.5, så blir ikke søvn før til kvelden. Vil jo tilbringe noen timer sammen med dem om dagene også:)

Føler energien min har reist på ferie og jeg har ikke troen på at den kommer tilbake med det første.

Skrevet

å det er kjipt å høre når andre er dårlig også, men litt lettere å føle at man ikke er alene...for å si det sånn,jeg føler med deg....he...jeg var ekstremt dårlig forrige gang også...så kom jeg ikke unna denne gangen heller...søren..så jeg er sykemeldt og svært lite ute i sivilisasjonen om dagen...det vil si, foreløbig 7 uker med å holde meg hjemme med suuuuper kvalme.....litt luft ved barnehage levering og henting...men det blir spennende med din 3 ultralyd da:) Det er gøy å se det som er der inne, og se hvem som lager rabalder for formen... Jeg har bare vært på en..men ser frem til oktober...lyspunkt, hehe...

Skrevet

Jepp 25 mars her :) og former er...ca bra, mye voks smerter i livmora og føles ut som jeg sover for 2 uff. for ikke å snakke om kvalm når jeg er sulten/kjører bil. Hva slags dårlig form er du i? Skal føde i Fredrikstad :)

Skrevet

Jeg er ekstremt kvalm fra morgen til kveld...med oppkast til tider, og det har jeg egentlig helt fobi for...he..vræææl...når har du ultralyd? Jeg har vært på en innvendig, men ser frem til 19 oktober og se litt mere kropp der inne...ikke bare en klump...og kanskje få vite hva det er, for det vil jeg.....alt for nysgjerrig til og ikke vite...he..men jeg har ikke vondt i livmora, det hørtes kjipt ut...men blitt en blopp på magen allerede... roselille...

Skrevet

Autch det hørtes ikke godt ut, du har vel ikke prøvd ingefær brus/tabletter/røtter? Reisesyke bånd? :P Har ikke fått time i posten enda :P men d er kun 1 uke sia jeg var på min første legetime, de er vel ikke så raske.

Skrevet

Ja er ikke morsomt å høre at andre er dårlig, ønsker ikke for noen å være dårlig og gravid. Ikke dårlig ellers heller.

Var mye dårlig med min første også, og kjenner igjen en del ting nå. Er også litt rart å være gravid igjen etter så lang tid, er jo 4 år siden sist nå så. Eller var jo gravid for 2 år siden men mistet, og da merket jeg ikke noe spesielt til symptomer annet enn at jeg måtte tisse ofte. Var ikke kvalm eller noe slikt. Mistet en gang mellom uke 8 og uke 11, de vet ikke helt sikkert da det ikke hadde utviklet seg rett.

Denne gangen føler jeg meg overlykkelig, har klart å holde babyen i magen og i tilegg fått sett den og at alt er bra. Gleder meg som en liten unge til neste ul, og er så spennt på hvordan det er å se babyen sin i uke 13:)

Ja og da føler man også at det er verd kvalmen, svimmelheten og annet ubehag man har:)

Ja, du har noe fint å se fram til:) Er kjempe glad for at det finnes UL, det hjelper så mye å få se lille nurket:)

Skrevet

roselille: Svaret mitt står under svaret ditt lenger opp:)

Skrevet

Hei! Har også termin 25 mars! Jeg er forsåvidt i storform, ikke plaget med kvalme i det hele tatt,eneste er at jeg er veldig trøtt og helst vil legge meg kl 20 :-) Så har vært veldig heldig sålangt! Er mitt første svangerskap, var på ul i dag, helt fantastisk var det å se på småen som viftet med armene:-) Ble litt mer virkelig etter det.

Skrevet

Hei jeg har menstermin 24.mars:) Formen min er bedre nå enn hva den var. blir noe kvalm hvis jeg blir sulten og er fortsatt en del trett og bittelitt svimmel. Men klager ikke, var mye værre før;) gleder meg til å bli mamma, da dette er den første:D har fått fødeplass på AHUS.

Skrevet

Morsomt å høre fra flere som er kommet ca like langt:) Og takk for alle som tar seg tid til å svare...gøy å høre hvordan det ligger an hos de som er i samme situasjon på samme tid...Tross all den kvalmen, så gleder jeg med masse da..jeg har ikke testet så mye denne gangen, for jeg brekker meg av tanken på alt som skal inn i mathullet, he..men burde kanskje teste disse gode ideene...masse hilsen fra roselille

Skrevet

Jeg har også termin 25. mars :) :)

Skrevet

Ja da sitter jeg og prøver meg på ingefær te med sitron med litt råd fra lenger opp på siden her:)...måtte ut å kjøpe det i dag og teste..he...så nå er jeg spent...så gøy at det kommer inn flere og flere her..jeg håper jeg kan høre hvordan dere har det etterhvert også..foresten..har dere fått mage? Jeg har fått den bluppen på magen, SÅ TIDLIG? Hilsen roselille

Skrevet

La oss vite om det virker :P

Folk påstår at jeg har fått litt større mage, er overvektig fra før så ser d ikke selv sukk. alltid missunt de slanke som man kan faktisk se er gravide *snytt*

Skrevet

Ja,jeg skal teste et par dager...så skal jeg gi test svar...:) Smakte hvertfall godt:) Jeg tror du ser veldig flott ut jeg IreneUtålmodig..Du bærer sikkert barnet langt inn mot ryggen, som jeg gjorde med min første.. Og vekt er jo bare et tall, har ikke vekt hjemme en gang jeg...har jeg aldrig hatt:) Etter jeg sluttet å danse for en del år siden var det som en befrielse.. og var så herlig og kunne fokusere på helt andre ting som venner og leve livet.. Ikke vekt og kropp..Men nå er vi gravide og skal få herlige barn Irene,tenk så heldige vi er:) Det er mange som ikke får oppleve det..La oss glede oss..masse klem fra Roselille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...