Indigo 08-10-13 Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Æsj og dobbeltæsj! Trodde virkelig jeg var igjang etter å ha kjent på riene fra 0530 til 0800. Var oppe og trasket, gikk og la meg da lillegull dro i barnehagen. Nå er de helt borte. Riene kom med ca. 5 min mellomrom og varte i rundt 30-40 sek. Kjente at noen av dem var gode modningsrier, og at jeg liksom åpnet litt opp... Noen tips for dagen? Tenkte å gå en tur, kanskje det gjør susen?
mamma til 3:) Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Har hørt det er viktig å bevege seg, så er sikkert ingen dum ide å ut å gå seg en tur:)) Lykke til! Håper de kommer tilbake!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 æsj, har du ikke fått ennå HønePøne? Hadde håpet på fødselshistorie fra deg, nå, men nå skal jeg ikke drive å gni slat i såret her. jeg har noen VELDIG gode råd til deg; Legg deg ned og sov så mye som mulig og til kvelden har du en runde sex med mannen din. Er du moden og fin, er sjangsen stor for at det setter i gang. Og en uthvilt kropp bør du ha når det setter i gang:) Selv sov jeg supergodt natten etter rier og fulgte min egen oppskrift med sex og 2 timer senere var jeg i gang for alvor. Når riene bare er 30-40 sek lange er de litt for korte til at det er skikkelig i gang ennå og jeg anbefaler deg å ikke slite deg ut med trapper og lange turer osv for å få fart på ting for du er ikke i skikkelig fødsel ennå... meeeeen; jeg har troen på at det vil skej i natt jeg:) Ønsker deg masse lykke til og stor klem!
Indigo 08-10-13 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 Har gått et par turer idag, men ikke lange veien jeg klarer uansett. Kanskje 30-40 min tilsammen, i saaaaaaakte tempo. Lillegutt i magen er helt crayzi, og jeg må holde igjen på høyre side, er redd for han skal sparke seg igjennom. Gud det er så vondt, han er så spinnvill når han setter igang nå, ferdigvokst og alt. Ja, tenker selv at det lureste nå er å rett og slett lade batteriene. Masse hvile, og et par små gåturer iløpet av dagen. Krysser fingrene for at det tar seg opp ikveld/natt. Den berømte slimproppen har i alle fall gått i løpet av siste døgnet, med pittelitt spor av blod, Noe er i alle fall i gjære..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Jeg krysser fingrene mine for deg, HønePøne- tvi tvi, snart i mål nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå