Gå til innhold

Dagmamma ønskes fra 25 okt. Kalbakken.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er mye erfaring å passe barn.Jeg jobbet som au-pair i 4 år og jeg jobbet som dagmamma i 1 år.Jeg liker å passe barn.Jeg er veldig aktiv,flexibel,og snill jente.Jeg er ledig nå og interessert i å jobbe.

Med vennlig hilsen,

skatmeh

Jeg venter litt med å gjøre noen avtaler til det begynner å nærme seg. Håper jo fortsatt på barnehage, men det er liten sjanse for det. Så dagmamma må jeg nok ha fra 25 okt.

Takker for interessen så langt, tar kontakt og vurderer alternativene om 3 ukers tid..

mvh

Annonse

Hei! Jeg er ei jente på 24 år fra filipinene som bor I Sagene Oslo . Jeg har mye erfaring og god tilbake melding på barnepassering. Akkurat nå jeg passer på ei lille jenta fra Frogner og jeg vil gjerne å passe på en mer lille gull:-) bare ta kontakt hvis du er interested.

Takk:-)

Hei!

God dag! Jeg er en ledig dagmamma som bor i Romsås, leter etter ett barn som jeg kan passe på med. Jeg er en filippinsk dame,like blid og hyggelig person og lett å bli kontakt med barna. Jeg er en fleksibel så kunne jeg reise hvor som helst her i Oslo. Jeg kan godt snakke både norsk og engelsk da tror jeg at det gjør ikke noe problem til å kommunisere med de andre barn.

Jeg har flere person som kan bli min referanse,så hvis du er interesert så bare kontakte meg her på min mobil 94129556 eller du kan sende også her på min epost [email protected].

Ha en fin dag!

mvh

xtine716

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...