Gå til innhold

Crinone på innsettings dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg sette Crinone på innsettingsdagen?

Mener å huske at man ikke skal det, men spør allikevell...

Har innsetting fredag 1330.

Må man sette crinonen til samme tid hver dag? Eller tar jeg bare den når jeg står opp om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sikker på at du skal ta dette på innsettingsdagen altså....det gjør hvertfall jeg med progestan og det er jo det samme tilskuddet. Jeg har tatt det til samme tid, men usikker på om det er veldig viktig. Men hadde nok tatt det til sånn ca samme tid hver dag jeg, så blir det fort en rutine og du glemmer det ikke så lett. :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å starte på Crinone kvelden på uttaksdagen, deretter hver morgen og kveld med 12 timers mellomrom... Så ja, jeg tror så absolutt at du skal ta Crinone på innsettingsdagen..

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å kun ta en om morgenen. Hadde uttak mandag og skulle begynne først i dag med crinonen..

Rart at dette er så forskjellig fra klinikk til klinikk..

Skrevet

Jeg har tatt crinone 2 stk hver morgen ifra uttaksdag,men på innsettingsdagen så har jeg tatt det etter innsett. Fikk beskjed om det å gjøre det.

Skrevet

Jeg har tatt Crinone på morgenen før innsett. Har fått beskjed om det ved begge mine innsett. Jeg fikk også beskjed om at det ikke var sååå nøye med antall timer i mellom, så i helgene har jeg tatt den senere på morgenen, men til ca samme tid på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...