Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jupp, så er dagen her. Har time hos endokrinolog i ettermiddag for å finne ut om jeg muligens har lavt stoffskifte.

Syns det er litt spennende, håper på en måte at det er det som er problemet. Fikk konstatert pcos i 2009 og fikk da både hormontabletter og metformin uten at det hjalp oss å bli gravid. Har gjort en masse kostholdsendringer siden, spiser bare lavkarbomat, trener 4 ganger i uken og føler meg kjempesprek men vekten går ikkje nedover i det hele tatt. Det tar nå ikke motivasjonen fra meg, jeg føler meg så bra og i fin form til trass for at vekten står stille og det er jo en stor gevinst. Men det hadde likevel vært fint å finne ut hvorfor det ikke går nedover?? Er jo logisk at det skulle gå den veien...

Hvis det nå skulle vise seg å ikke være lavt stoffskifte så er vi igang med prøverør ganske snart :)

Håper sånn på baby i 2011 :))

Vel, vel, ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142295865-lavt-stoffskifte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Ja, og så går nå dagene... Har fortsatt ikke fått noe beskjed eller prøvesvar... Vil så gjerne vite nå! Men kommer sikkert snart..

Ellers kan jeg rapportere at jeg har gått ned 2 kg siden sist og det var nå kjekt at vekten endelig beveget seg i riktig retning. Holder på å trappe opp på Metforminen og det er et strev men snart oppe på riktig dose, må ta det langsomt.

Men hadde en flott time hos endokrinologen når jeg var der. Hun var veldig grundig og jeg var inne i 45 min, har aldri opplevd det hos en lege før.. Og der snakket vi gjennom "alt" og hvilke tiltak vi kunne ta til etter vi fikk prøvesvarene... Så håper de kommer i uken som kommer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...