Mirakel <3 Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Jeg har 1 4-delt egg på frys. Hva er sjansen for at det overlever? Flere med bare 1 egg på frys som har overlevd opptining? Er det flere av dere som har blitt gravide på fryseforsøk? Synes jeg må sette veldig stor tillitt til det ene egget....
Mazza** Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Er gravid for 4 gang på , 3 av disse er på frys 4 delte egg er jo perfekt delt, men tror nok de har samme sjans som alle andre fryseegg, ca 70 % på at de overlever. Husk at det holder med 1 egg, det kan være gullegget deres Vet om noen som er blitt gravide på bare dette ene siste egget, så det skal gå
Mirakel <3 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Ja,jeg håper virkelig at det er gullegget. Jeg sitter her med migrene og mens i anmarsj så dette forsøket er nok over ;( Vi har igjen 1 forsøk ,men med dårlig befruktningsstatistikk,så tror jeg nok ikke vi orker det siste forsøket. Fikk beskjed om at jeg hadde dårlig med eggreserver og at vi ikke burde vente for lenge med det fryseforsøk pga siste forsøk. Skal ta fryseforsøk nå så fort som mulig og krysser fingre for det, så får vi ta et standpunkt hvis det også blir negativt. Føler at livet blir litt på vent og det er så vondt hver gang det ikke går,men slik er det for oss alle inne her ...;(
Endeligmamma<3 Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 sota76 jeg fikk 3 egg på frys etter 3. ICSI.....hadde nettopp et forsøk der de tok opp to egg (en ampull) og begge levde over opptining, desverre ble det neagtivt! Nå skal jeg i gang igjen og har som deg 1 4-delt egg på frys...er nervøs for at det ikke skal greie seg. MEN klinikken sier at 80% overlever, så det er virkelig lov å håpe her:-) Hvilken dag er du på i syklusen? Skal du ha frys i naturlig syklus eller vanlig? Jeg skal på UL neste tirsdag å sjekke slimhinnen.....setter min lit til mitt lille egg....men er redd for ennå et nederlag.. Viss du skal i gang nå, så kanskje vi ligger ganske likt i løypa? Klem
Mirakel <3 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 Har skjønt det sånn at jeg ikke får begynt før ved neste mens og da blir det ikke før i oktober.Har ikke fått ordentlig blødning enda så jeg har ikke ringt sykehuset enda. har skjønt det sånn at det er i naturlig syklus jeg skal starte Er ikke helt inne i dette da jeg aldri har hatt noe på frys... Det hadde vært koselig å følges,men jeg kommer til å følge med deg nå å heie på deg Håper alt går bra for da gir det håp til meg også
Gjest Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Hei..Eg har hatt innsett av tint egg en gang hadde kunn 1 på frys og det overlevde,men festet seg ikke.Skal nå til helgen begynne på progynova ijen for å få inn et nytt fryst egg,dette egget er 5-delt. Eg skal ha innsett (visst det klare seg)om 2 uker ca..når skal du/dere? Lykke til=)
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Hei. Jeg har aldri bare hatt 1 egg på frys, med dette egget er sikker gull egget ditt:) Jeg er gravid fra et fryseforsøk. Første mann fikk jeg på et ferskt forsøk, så alt går. Må bare ha trua:) Lykke til Klem
Mirakel <3 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2010 Ja,det er å beholde trua oppi detti her som ikke alltid er like lett,men det er nok viktig det Det blir et lettere forsøk når det er frys da. Slipper sprøyter og crinonen Ruli -Jeg håper å få fryseforsøket ved neste mens. har skjønt at det ikke er så lang ventetid på det. Lykke til Ruli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå