MissDolly-tobarnsmor Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Da tenker jeg på kjøkken og møbler..Ser de har mye mindre av det på Ikea bl.a. Men på God-morgen Norge har de jo et kjempefint kjøkken i valnøtt, hvitt og rødt Jeg skal pusse opp kjøkkenet og lurer på hva jeg skal velge, men vet ikke om jeg tør velge valnøtt hvis det er på vei ut :-P Hva mener du? :-)
The Bad Gal Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Hvorfor ikke? Er du redd kjøkkenet ikke virker om det har gått ut på mote? ;-) Om du liker det, så velger du det.
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 Ja livredd det ikke funker da ja! Jeg ville bare velge noe som er litt moderne og som kan være fint i mange år...Syns sååå mye er fint jeg skjønner du, og vet ikke hva jeg skal velge.... Det er vel lov og snakke om interiør og eller? :-P
Blubblubb Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Du må jo velge etter hva du synes er fint, ikke hva som er på mote! Det er tross alt du skal skal leve med kjøkkenet, ikke motepolitiet!? Det som ihvertfall er sikkert er at det som er moderne nå ikke kommer til å være det om 10 år. Så hvis det er viktig for deg å være moderne bør du velge noe relativt nøytralt og funksjonelt.
The Bad Gal Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Klart det:-) Jeg skrev det med litt glimt i øyet da, vøtt, men ikke så lett å skjønne når noen tøyser når det kun er skriftlig, hehe. Vet du, du vil uansett tenke at du vil ha noe annet når du ser noe nytt du synes er pent, så er like greit å bare kjøre på med valnøtt og heller bare la være å se på andre kjøkken etterpå. Er slik selv også, jeg. Mye fint å velge i nå. Skal selv bytte kjøkken, har valgt grått høyglansa og turkise bakvegger. Når det er på plass vil jeg sikkert ha et sort....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Valnøtt er ikke på vei ut - tror jeg! Merker godt at den høyglans perioden er litt over, og at mer klassiske og moderne kjøkken er på vei tilbake igjen. Valnøtt er kjempe fint, men også veldig dyrt, så du bør være sikker på det valget du gjør, med tanke på at det kan bli veldig mørkt. (regner med det er valnøtt tre du tenker på?) Elelrs er grå farger også populært nå (lyse farger) og som alltid, hvitt hvitt hvitt, i forskjellige profilerte dører. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå