Gå til innhold

akkupunktur uke 39. noen som har prøvd

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 39+2 har gått med rier som kommer og går i 1 uke. hadde forkortet livmor tapp, var 1 cm moden og myk for en uke siden. jeg kunne komme og prøve akupunktur i kveld. noen som har noen possitiv erfaring fra dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Prøvde akupunktur i sommer når jeg skulle ha jenta mi. Hadde første behandlingen 3 dager før termin. Var hos en jordmor med akupunkturutdannelse. Hun sa hun ville sette nåler for å få start på fødselen. Etter første behandlingen fikk jeg svært mye kynnere, og neste dag var det ingenting. Var til ny behandling på termindatoen, og fødte to dager senere:-) Er sikker på at akkupunkturen hadde en finger med i spillet der, og ikke minst at den gjorde fødselen så lett. Var min 3 fødsel og det gikk som en drøm og var mye mindre vond enn de to andre. Cluet med akkupunkturen er at den skal få deg til å slappe av, jordmoren sa at babyen kommer når kroppen er helt avslappet, så ikke vits å stresse rundt;.) Lykke til!

Skrevet

jeg er 39+4 idag og var til min 3.behandling idag. Jeg har ikke merket noe annerledes idag enn de andre gangen ; hyppigere og sterker kynnere og mer nedpress. Om dette skyldes akupunkturen eller det faktum at jeg snart er ved termindato, vet jeg ikke. Velger å tro at akupunkturen spiller en rolle, siden etter hver behanling blir kynnere sterkere og sterkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...