Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Så spennende å være igang igjen 1

Jeg har selv harr alle mine forsøk, 3 ivf, 10 frys og et avbrutt...:(

Men jeg er nå spent på om jeg kan begynne på ny runde da jeg og minn mann er skilt og jeg har fått ny mann.

Vet ikke hvordan reglene er !

Men håper veldig på å kunne strate opp igjen, !

Jeg ble gravid smmeren for 4 år siden, tvillinger, men mistet dessverre i uke 10, hjertene sluttet å slå.

Men når jeg nå ser meg tilbake, så tanker jeg at alt skjer for en grunn !

Håper håper.....

Masse lykke til fremover :)

tja tror jeg kvalifiserer til gamle hvertfall hehe....hatt 4 icsi, 6 FER , fikk en sønn i 07 , og nå ser det ut til at det skal gå riktig vei igjen...det er hvertfall bare å krysse fingrene for det..." bare" 4+0 idag da så laaaang vei å gå igjen... Håper du kommer igang igjen, vet neimen ikke hvordan reglene er selv jeg....

ja,jeg er vel også en av de gamle... Husker deg godt:-) Vi har ikke lykkes ennå, men kjemper fortsatt... Etter at de 2 siste rundene ikke ga nogen befruktning ble det pause på litt over et år... Nå er vi igang igjen, er på RD 6, 2 egg, og veldig, veldig spent!

klem

Annonse

Joda, det er nok dessverre fortsatt endel av oss "gamle travere" her inne. Trist å høre om tvillingene dine, jeg har vært gjennom noe lignende.

Jeg vet heller ikke hvordan reglene er, men jeg tenker at det kommer an på hvorfor man er barnløs også (altså om dere uten videre kan anses som barnløse i ditt nye forhold). Du får bare sette igang karusellen, så finner du ut av det.

Lykke til!

Jeg husker nicket ditt norcathy :-)

Vi er endelig i mål som 2-barnsforeldre. Adopterte fra Sri Lanka mars 2009 og ble gravide på 6. ICSI-forsøk i oktober 2009. Nå har vi to skjønne gutter, en på 2 år og en på 10 uker. Travelt, slitsomt og fantastisk!

Lykke til og klem fra

Hei hei :)

Så hyggelig å høre fra dere, å Snøfilla, Så fantastisk :)

så heldig dere var som slapp å vente så lenge på lille gullet.

det må være stort, jeg este historien din, så flott :)

Vi andre må bare stå på, det ordner seg alltid til slutt, slik Snøfilla sier :)

Ang det at jeg har ny mann, snakket med nav i går, forsøkene følger dama, så jeg har dessverre ikke flere forsøk igjen !

Snakk om likestilling i landet ! Så min eks mann kan fortsette, men ikke jeg !

Men jeg gir ikke opp, skal da jamen finnes en måte for oss å få barn også !

klem klem

Hallo Norcathy, regner med du vet hvem jeg er her inne;-)

Ei venninne av meg fikk nye forsøk da hun fikk ny mann. Ikke gi deg med det NAV sier. Rart det skal være forskjellsbehandling. Det var i Porsgrunn også.

Heisann alle "gamle".

Jeg havner nok i denne kategorien jeg også. Har en (icsi)sønn som blir 4 år i nov, og har nok vært her siden da.

Men er lenge siden jeg har vært her inne nå. Vi har et stort ønske om et lille søster eller bror, men har ikke lykkes med det ennå.

Har brukt opp alle de offentlige forsøkene, så nå går vi for det private.

Skal begynne med nesespray 25.sept., så får vi krysse fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen.... :)

Annonse

Det er fryktelig urettferdig hvis det er slik at forsøkene følger kvinnen... Mhmm. Om vi er "kjente", er jeg usikker på, men jeg er ihvertfall en gammel traver. Måtte sjekke profilen min, og det viste seg at jeg har vært her siden sommeren 2004. Hadde to forsøk i vår og høst 06. Deretter gikk vi på en skikkelig smell. Det ble en tøff tid... og nå sitter jeg gjen med å huske minimalt fra forsøkstiden.

Nå har vi valgt å gå rett til Aleris, selv om vi egentlig har et forsøk igjen på Riksen.

Masse lykke til med ny runde, Norcathy. Måtte du få lov til å få nye forsøk. :o)

Jeg ruger! 2 egg på 9 dagen. Dette er kanskje det siste forsøket vårt, da tiden er ved å løpe fra oss. MEN denne gangen ble det 2 egg tilbake, det gir jo litt blod på tann... Tenk om det bare hadde lykkes nå...

Vi har snust litt på ED og adopsjon og vi skal nok på en venteliste snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...