gulda Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Hvordan går det? Jeg føler jeg skal opp til eksamen. Har så utrolig lyst å bli gravid!!! Gutten min spør meg: "mamma, har du baby i magen?" Han har så lyst til å bli storebror, og det er litt sårt. Er jo ikke noe vi har snakket med ham om! Og vi gjør jo vårt beste.. ;o) Noen symptomer er det jo, men innerst inne skjønner jeg at mensen nok kommer i slutten av uka. Hodet vil virkelig ikke innrømme det eller innstille seg på det, så skuffelsen vil bli enorm. Hvordan føler dere dere?
gladmamma<3 Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Hei på du :-) Jeg har ikm denne uka...trodde jeg hadde den i går.....men det hadde jeg tydelivis ikke...så kanskje i dag eller kanskje i morgen hehe... Jeg føler at denne gangen har det gått...men det gjør jeg alltid da jeg sitter å venter på ikm... hehe... Har våknet skikkelig tørr i munnen om natten, har sure oppstøt og vonde pupper...jeg har også noe murringer i magen :-o Så jeg vil anta det er håp men jeg får jo ikke vite det helt enda... Har så lyst å ta en test, men dette blir fort dyrt ... så blir jeg veldig lei meg om jeg tar en digital som det lyser "IKKE GRAVID".... men men...jeg har fått en del negative tester, så jeg skal greie flere... men håper det står bare "GRAVID"....da dåner jeg...
gulda Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Kan tørr i munnen være et tegn? Har vært helt uttørket to-tre netter! Ååå, si det er et tegn!!! He he, leter etter tegn, men blir jo ikke mer gravid av den grunn, hvis du skjønner. Er det ingen spire der, så vil ikke alle tegn i verden hjelpe.. Har også lyst å teste! Måtte innom legekontoret, og spurte om jeg likegodt kunne ta en test der. Den var negativ, men de sa at jeg burde egentlig ikke ta den før IKM, så jeg måtte ikke bli skuffet hvis den var negativ. Kommer også til ågå helt i spinn hvis jeg får positiv test snart! Har helt vondt i magen når jeg tenker på at mensen antageligvis er like rundt hjørnet. Vi får virkeilg krysse fingrene! Kunne vi bare sees på 1.tri om noen dager!!! Lykke til! Må gleden bli stor ;o)
Marianne73 Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Jeg skulle hatt mensen i går, men den dukket ikke opp. Så jeg tok en billigtest, som selvsagt var dønn negativ Ikke så overraskende, for jeg har absolutt ingen symptomer på graviditet. Mensen er nok bare forsinket, dessverre... Bedre lykke neste gang... kanskje?
Håpet ble virkelighet! Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Er litt usikker på sykluslengden min som har variert noe de siste månedene etter MA nr 4! Mener det er IKM i dag og ingen følelse av at menstr er på vei. Hatt litt dragninger i lysken de siste dagene. Tok en billig test jeg har bestilt fra billige-tester.no, den var svaksvak positiv, blir en CB test imorgen tidlig. Er med skrekkblandet fryd jeg venter på resultatet da, klarer ikke å ha troen på at det noen gang skal gå bra etter mange nedturer... Men må jo være gravid for et bra resultat hvertfall! Lykke til alle sammen!
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Har ikm i dag,men ingen tegn til at den kommer!har hatt 2 svaaake quik respons tester å en negativ digital i går!blir jo helt tussite av dette!eneste tegne utenom det er at jeg klør på brystvortene,å har ikke vert sint di siste dagene,er alltid kort i lunta dagene før mensen.
Bebis120408+150511 Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 IKM til lørdag,men positiv graviditetstest idag!!! :)
gulda Skrevet 9. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2010 Gratulerer!!! Jeg fikket drypp i natt når jeg var på do. I dag er jeg uggen og ekkel. Først var det som mensensmerter, så har det gått over til kvalme. Har verket så i puppene disse dagen, verket nesten konstant. Men antageligvis er det tidenes pms, og jeg er så frustrert! Tåler mye vondt for å få en baby, men for å få mensen..? Nei takk! ;o)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Får vel melde meg på her da, selv om jeg er livredd for å jinxe meg selv. Hadde IKM på tirsdag, neg test på mandag. Så er det symptomlista mi da. Uggenhet, veeldig svake mensmurringer, noe jeg innbilder meg var ligamentsmerter, oppblåst og gassete, liksom at magen er spent hele tiden, svie i skjedeåpning(om det er et symptom???) og tak i magen om jeg sitter for lenge fremoverbøyd. Tør ikke teste mer. Har prøvd så lenge at det er som om det aldri kommer til å skje Sukk
Metti er håpefull Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 jeg hadde ikm på tirsdag men ingen mens bare brunlig utflod... Har tatt test i dag men den var negativ !! Har mange symptomer men er nok bare kroppen som tuller me meg. Har stikkinger i underlivet , vondt i brystene ikke øm men direkte verk pluss at de har blitt større. Strekke i magen. kvalm , tørst og rar smak i munnen men minner ikke om metallsmak ... Vil bare ha et svar den ene eller andre veien men mest at det ska bli positiv test
Metti er håpefull Skrevet 9. september 2010 #11 Skrevet 9. september 2010 glemte å si at eg og har mens smerter . har hatt det i tre dager pleie ikkje ha det før tr dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå