Gå til innhold

kommet halvveis.. kanskje bare 14 uker igjen

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 20+2.. og hvis junior har tenkt å komme like tidlig som sine storesøsken, så er det bare 14 uker igjen av svangerskapet nå..

Rart.. spennende..

Har begynt å tenke på hvor stellebord og seng skal stå. Stellebordet skal nok opp i løpet av de neste 6-7 ukene, så jeg har et sted å legge rent babytøy. Om 10 uker staser jeg på at alt skal stå klart..

Jeg begynner å føle meg klar til å bli 3-barnsmor!

Fortsetter under...

Ojoj, jeg er 19 uker på vei nå, og jeg er slett ikke der du er! Hehe! Føler meg ikke klar for å bli tobarnsmamma, og lurer veldig på hvordan dette skal bli. Men for hver dag som går kommer jeg litt nærmere å tro at dette faktisk skal kunne gå bra, og det er jo noe. Dessuten har vogna mi kommet seg helt fra Nederland til Mo i Rana nå, så det er nok ikke så lenge til jeg har den. Gøy!! :D

Redebyggingen er i gang forstår jeg......er på planleggingen jeg også:)

Jeg runder 21 uker i dag:) Kontroll på Riksen i Går viser en livlig gutt på 400 g som turner veldig der inne, og nå kjenner jeg det hver dag også:)

Klem

Er godt over halvveis her og, 22+1 idag.Synes på en måte at tiden har gått sakte, men egentlig veldig fort. Snart er jeg tobarnsmor! Rart å tenke på, er litt skrekkblandet fryd.

Har også begynt å planlegge litt innkjøp, men ikke kjøpt noe til babyen enda. Det blir nok snart nå ja, merker at det begynner å klø i fingrene nå!

20+2 her og :)

Såvidt begynt planleggingen selv, med å kjøpe vogn i dag. Men, de fleste andre planlegger i vei da :P Svigermor har seng klar hos seg, har levert en eske med sengetøy og klær etter kjæresten var liten, og kjøpt litt nytt :) Men, første barnebarnet da, så er nok stas :)

Gleder meg til å sette i gang planleggingen for fullt, men kommer nok til å vente og se hva som dukker opp av seg selv :) Satser på å kjøpe det meste brukt, så da er det greiest å bare følge med på finn.no og slå til når noe bra dukker opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...