Gå til innhold

Priskrig på bleier og mat - men hvor er det billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere damer som har regnet på hvor det er billigst bleier nå for tiden når alle kjedene kjører kampanjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper coop's Maxi bleier på coop prix. Det koster 49,- for 58 stk bleier. Dessuten får man 10,- avslag om man er coop-medlem. Så da blir det bare 39,- for en pakke, som inneholder dobbelt så mange bleier som libero og pampers. Coop Maxi er best i test, og jeg liker de bedre enn Libero.

Vi kjøper MME på Rimi. Der ligger prisen ca 10-20,- under de øvrige butikkene.

Barnemat (glassmiddager, kjeks, etc) kjøper vi på rema1000, som tar i gjennomsnitt 7,50 per glass (mat ca 9 mnd).

Jeg er student, og selv om gubben nå er i jobb, er jeg fortsatt i student-økonomimodus!

Skrevet

Vil tro det er litt hipp som happ igrunn? Er vel ikke mange kronene som skiller i så fall?

-23,50kr på Meny

-2 for 1 til 46,90kr på Kiwi

-Det samme på Rema

-2 for 1 til 79,90kr(ca for de mini bruker-pampers) på Rimi-fler bleieri pakka enn de over

Barnematen skiller vel i såfall ikke mange kronene? Siden Meny setter ned prisen og kiwi og rema gir bort et glass og du kjøpet et, så kan det hende det heller lønner seg å bruke kiwi og rema`? dette gjelder kun libero da, så om du vil ha pampers må du til meny eller rimi:)

Lykke til:)

Skrevet

Ser på Skravle at noen skriver at Kiwi har gått ned til 23 kr (?) pr bleiepakke og fortsatt er det 2 for 1!

Skrevet

Kiwi har også gått ned til halv pris på barnematen pluss at du får 2 for 1. Kiwi er billigst her jeg bor:)

Skrevet

Kjøpte barnemat på kiwi igår og ble spurt om bleiekort.....?? Syns det var litt teit siden det er snakk om mat og at reklamen ikke sierr noe om at du må ha med bleiekort..... Jeg har jo dette, men hadde det ikke med. Fikk alikevel kjøpt mat, fire glass til 20 kroner; helt greit kjenner jeg ;)

Bleier kjøpte jeg MASSE av da de feiret 10års jubileum for noen uker siden =)

Skrevet

2 pakker bleier for 23,50 hos Kiwi nå:) Løp og kjøp!

Skrevet

alt er noen øre/kr billigere på rema uansett hva.. så regner med at det gjeller også nå etter det blei 50% .

Skrevet

Bleiene er ikke billigere på Rema. De har ikke satt ned prisen der.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg kjøper First Price på Kiwi. 50 bleier for 19,90 :-)

Skrevet

Jeg kjøpte en bleiepakke med 35 bleier i for 12,50 på MENY i dag :-)

Skrevet

Morsomt med denne bleie "krigen" Masse penger å spare:)

Skrevet

Kiwi er billigst på bleier fra og med i går:-)

De har satt ned bleiene til halv pris (nå 23,50 pr pakke) + at du får hver andre pakke gratis- dvs at du får to pakker for 23,50. Handlet fire pakker der i dag, til 47 kr samlet:)

Skrevet

Ho, da er det bare å sette i gang å hamstre kjenner jeg! :-)

Skrevet

Men åssen er det med de store eskene med Pampers man får kjøpt på Rema? Det er de jeg har pleid å handle. i dem er det jo flere bleier i pakka også ift enkeltpakker. Hvordan blir det ift priskrigen da?...

Skrevet

Det er ikke vits i å hamstre, det skal være slik til nyttår! Og mulig krigen gjør at det blir enda billigere også? :)

Skrevet

Rimi er billigere enn det!

Pampers 58 stk (7-14 kg) ca kr 40 og så får man to stempler pr pakke, dvs. ca 20 kr pr pakke med 58 stk.

Skrevet

var på kiwi igår og kjøpte 4pk libero og 4 glassmiddag til 58 kr!!! trur ingen klarer å slå den! :)

Skrevet

Jo det er faktisk helt nødvendig å hamstre (litt) nå!!! Når andre gærninger handler 50 pakker så sier det seg selv at vi andre bør handle så vi hele tiden er sikre på at vi får bleier til barna våre!!! Lagrene til leverandørene er jo ikke utømmelige heller!!!

Mot slutten av året kommer jeg nok til å sørge for å få hamstret inn litt jeg også dersom det tyder på at tilbudet kommer til å forsvinne.

Skrevet

Jeg slår den! Var på rimi å kjøpte 4 store pakker med pampers og 4 matglass til 49kr!:)

Skrevet

Har Rimi billig mat også nå?

Jeg har ikke begynt med det, men kommer til å kjøpe inn litt hvis det er lang holdbarhet på. Kjekt å ha på farten etterhvert når han skal få fast føde.

Skrevet

Var det der jeg var iallefall:) men når du sier det så var det ikke der jeg var igår.., det må sjekkes opp:)

Det er som regel 1 års holdbarhet på sånn mat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...