Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER ONSDAG 08.09.10

Anbefalte innlegg

Gjest veslavår ~høygravid~
Skrevet

21 dager til mens termin, 31 til ul termin... burde muligens pakke fødebagen neste uke da...? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager på overtid:-( Blir igangsatt i morgen så begynner å se lys i enden av tunnellen:-))

Skrevet

78 dager igjen... leeenge.. men får håpe tia går fort nå da:):)

Skrevet

21dager og start av permisjonen :-) alt er klart, og håper det skjer noe snart. Begynner å bli tungt da vesla presser veldig nedover..sover dårlig og er zombie hele dagen. Men dette hører med, så skal ikke klage. Tenk på alle de som sliter...

Skrevet

1 dag igjen... :) Å eg er rimelig klar for at han skal komma, så håpe håpe :)

Skrevet

19 til ul og 14 til menstermin..:)

Skrevet

42! :) og akkurat 6 uker til termin! har "feiret" med å stryke og legge sammen alle bebiklærne;) hjelpe meg hvor mye klær!! :P

Skrevet

Termin IDAG..Men ser F..ikke ut som det kommer noen her med det første. Drittlei, og det hjelper ikke at termindagen bare forsvinner ut i det blå..

Jeg er ikke til å ha i hus nå,bare grinete.

Skrevet

18 dager tilul termin, men etter kontroll i dag så mente legen at det ikke ville ta mer enn en uke... spennende...

Skrevet

8 dager..

Skrevet

5 dager igjen. Har prøvd en runde med mannen for å få litt gang. Kunne tenkt meg enten idag eller i morgen. Kjekk dato som du sier :) Tenk neste mnd 10.10.10. Men så lenge venter ikke jeg ;) Lykke til her oktober mammer :)

Skrevet

0 dager igjen :D

Ser ikke ut som det vil bli noen kul fødselsdato her i gården....på den annen side har jeg aldri hatt noe varsel før det hele starter, og det varer alltid under 2t så det er jo fortsatt mulig da :o)

Skrevet

39 dager igjen :) eller 35 til menstermin.

Har ikke tenkt på at jeg faktisk er høygravid nå.

YEAH

Har ikke gjort noe klart enda så lillebror kan godt holde seg der inne minst en mnd til :)

Skrevet

27 daga igjen :S blæææ!!!nu kan han bare komme alså :) klar som et egg!

Skrevet

18 dager til termin, men 5 dager til igangsetting, nermer seg med stormskritt! gleder meg!

Skrevet

I dag har jeg 39 dager til menstermin og 30 dager til jeg skal settes igang den 8 Oktober.

Skrevet

29 til UL termin og 24 til mens termin

Skrevet

57 dager igjen til ul termin og 45 dager igjen til mens termin (som jeg mener er mest riktig)! :)

Skrevet

40 dager igjen og endelig hlygravid- på godt og vondt!

:)

Har vasket de to første maskinene med babyklær idag,så nå er jeg igang. ;)

Skrevet

heldiggriser! =) jeg er vel den som er ferskest her inne på 3 trimester. jeg er 28+2 idag og har igjen 82 dager til termin den 29 november! gleder meg veldig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...