kula 82 Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 i dag våknet jeg med kjempe tak i magen. skikkelig løs i magen og kvalm. har gått av og på med rier hver dag i 1 uke nå. sliten i magen. hvorfor kommer ikke riene ordentlig i gang. når jeg var på sykehus for 1 uke siden var jeg moden og livmor tappen var 1 cm og myk. måtte strippes sist for og få i gang. men da hadde jeg bare gått 1 døgn med sånne rier av og på. og da var jeg på sykehus. noen som har tips. burde jeg ringe føden og høre. er så sliten. sover ikke om nettene heller. begynner og bli veldig sliten.
lucky.nr.4 Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 føler så inderlig med deg da jeg har hadt det på samme viset dette sv.skapet.. er også 39+2 i følge UL idag foresten morsomt =) skal på kontroll i morgen og er veldig spennt på om de blir å evt strippe.. va "fullt moden" i midten av juli, så kjenner jeg er nokså fødeklar nå ja.. noen netter spessielt,er grusomme med kvalme, oppkast og frysninger.. sliter også en del med feber om dagene, så forstår godt at du er sliten! tror nok du skulle ringt føden for å hørt, evt nårtid har du neste kontroll..!? og når man ikke får sove om nettene, har problemer med maten osv, så er man jo også redde for å være tappet for energi mot fødselen.. Ønsker deg masse lykke til og håper h*n kommer snart og at du får en fin fødsel! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå