Oslojenta79 Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Har med vilje ikke "trent" på å sitte. Sitter kjempe fint og spiser selv i stol,men setter jeg henne på gulvet,vet jeg aldri når hun bikker over..Kryper fort,reiser seg opp og står alene(holder seg i noe) Skal jeg bekymre meg??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Ville ringt hs og hørt ka dm mene om de, men e sikkert ikke nåt å bekymre sæ for Ho både krype og reise sæ opp sjøl og det e jo kjempe bra Du ska vell snart på 1 års kontroll også?
abella Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Gutten min begynte også å både reise seg og krabbe før han klarte å sette seg opp selv og sitte stødig på gulvet. Vi øvet aldri sitting med han og jeg tror det er derfor han brukte lenger tid på dette. De som øver sitting med barna sine får nok barn som sitter tidligere, men vi fikk høre av fysio på helsestasjonen at vi ikke skulle gjøre dette.
Guttemamma75 Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Man skal ikke trene på at barna skal sitte, man skal vente med det til de setter seg opp selv!!! Så slutt å sette barnet på gulvet, la henne ligge og tilslutt blir hun så frustrert at hun finner ut av det selv hvordan hun skal komme seg opp i sittende!!!!! Med andre ord, ingenting å bekymre seg for - la barnet bruke den tiden hun trenger.. Hun har jo åpenbart balanse, men trenger bare å trene på teknikken for å komme opp i sittende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå