Gå til innhold

tiden går så sakte :( noen andre som synest det?!!

Anbefalte innlegg

Er 16.uker i dag. Alle mine venner som nå har fått barn sier at svangerskapet går kjempe fort, serlig etter første trimester.... Men tia står jo stille... føler jeg har vært gravid i en evighet.. så er det en større evighet igjenn :(

Fortsetter under...

Jeg er 18+1 i dag og synes også tiden går veeeldig sakte! Sikkert fordi jeg ser frem til å kjenne liv og ikke minst til UL neste uke. Egentlig ganske godt at "hverdagen" er igang igjen med de vanlige gjøremålene så går ihvertfall dagene litt raskere...

Jeg synes også det går saaakte! Er ikke den som stortrives med å gå gravid egentlig! Jeg er veldig glad for å være det og taknemlig for at jeg kan, men gleder meg myyye mer til å få babyen og bli kjent med den på utsiden! :) Men samtidig når jeg tenker tilbake, så går jo tiden allikevel... :) merkelig... :)

Annonse

Jeg synes tiden flyr avgårde, nesten skremmende fort... På en måte så går ikke hver enkelt dag så fort, men plutselig har ukene gått og jeg er 25+5. Det er 102 dager igjen, og jeg er søren meg ikke sikkert på om jeg er helt klar. Vi har ikke begynt med innkjøp enda og selv om vi fremdeles har god tid, kjenner jeg at panikken prikker meg litt i nakken med tanke på hvor kort tid det er igjen. Samtidig så gleder jeg meg noe enormt til å møte vesla! :D

Ja her har også tiden stoppet opp. Syns jeg har vært gravid en evighet men trur det kommer av at jeg ikke klarer så mye fordi jeg er så kvalm og livet har derfor på en måte stoppet litt opp...Enda er jeg bare i uke 13.

Er du 1.gangs?

Jeg syns også det går skremmende fort, men 1. trimester gikk litt sent.

Nå er jeg 24+2. enda mer skremmende er det å tenke på at det er tid for juleforberedelser og oppussing av hus. Ungen kommer til å være ute før jeg vet ordet av det!!

Jeg vet det blir hektisk med bitteliten baby igjen, så nå skal jeg bare nyte freden en stund (selv om jeg har ei på 11 mnd hjemme, hehe).

Da anbefaler jeg deg å gjøre alt du har lyst til og alt du kan, snart blir det ikke like lett å få gjort alt man har lyst til :)

Tror det retter seg litt etter ordinær UL. Jeg synes også det går sakte, men nå som jeg har bikka 19 fullgåtte uker og ser tilbake, virker det som om det har gått fortere enn det kjennes ut, for dagene snegler seg av gårde...

Annonse

Jeg er 1.gangs gravid.. Eller mistet i uke 14 forjegang.. Er nok kansje derfor tiden går så sakte også.

Tror jeg bare må bli ferdig med UL (se at alt er bra) så kommer sikkert tiden til å fly :)

Er også veldig dårlig..

Gleder meg veldig over å være gravid, men vill at magen skal vokse litt mer, sånn at jeg ikke bare ser "feit" ut. Vill ha noe å visefrem :)

livmora mi er jo ganske utvidet etter forjegang, så mangen kom i uke 12, å leei av å bare føle meg feit...

Babymage kom til meg :) :)

tiden går ALT for sakte..huff, men det kan jo hende at det er fordi jeg teller dagene..

et sitat jeg fant på internett var utrolig fint:

"ikke tell dagene, men la dagene telle!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...