Gå til innhold

Var på ul i dag og så et bankede hjerte! Men...

Anbefalte innlegg

Nå sitter eg her og har virkelig mens liknende smerter. Eg har hele veien hatt litt murringer, men dette er noe annerledes. Var på do i sted for å se om det er mageknip, men det var ikke helt det helle.

Har ikke blødd noe.

Hvordan er det med dere andre? Har dere opplevd menssmerter også? Det går som sanne tak. Nesten som lette rier. Veldig lette rier altså... :)

Håper på svar!! Dette er forresten mitt 2. svangerskap...

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig menssmerter i forrige uke, da var jeg vel ca 5+1 tror jeg, ble veldig redd for at det var noe, men gikk over fort heldighvis. Sambo sier han husker jeg av og til hadde sånne smerter forrige gang jeg var gravid også, og det gikk jo helt fint det :)

Så søt du er som svarer meg!! Takk for det :) eg husker ikke at eg hadde det sist i det hele tatt... Har glemt / fortrengt mye tror eg! Satser på at det går bra, men det er jo litt ekkelt å ha det. Har en venninne som skulle ha termin dagen før meg som mistet for 3 dager siden, så det har nok satt en støkk i meg tror eg...

Gratulerer med det lille bankende hjertet;) så bra:)

Har mensmuringer i rygg og mage, og hadde det i de to andre svangerskapene også. Ryggen er ganske vond til tider..... tror nok dette er ganske normalt:)

Annonse

Ja hva skjer med det?!? Gleder meg til å få litt mer kontroll av tankene og følelsene mine. Eg så på "Jamie slanker usa" i sted med Jamie Oliver, og grein som bare det over disse tjokke folkene som fikk hjelp til å forstå at grønnsaker er lurt å spise.

Herre min...

hahahhaha, sorry, ikke meningen og le, men...... er heeelt lik:)

hormonen raser i kroppen. uff, stakkars de to små guttene mine. De skjønner ikke mye om dagen, da mamma gråter for alllllllt.

og mannen får gjennomgå han også. bra det stabiliserer seg litt om ikke alt for lenge:) Er ikke bare bare og gå gravid.... men det kommer jo noe helt fantastisk ut av det da:)

nei.... nå er det natta her:)

hyggelig og "prate" med deg mammaen til odin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...