Gå til innhold

Fikk et stort sjokk ved UL i dag!!

Anbefalte innlegg

Nå har det første sjokket lagt seg i heimen.

Hadde jo time hos gyn. i dag, og skulle da bla. bli sjekket med UL for å se hvordan dette går.

Vi får med en gang se en tydelig liten klump med et bankende hjerte. Så sier legen at han skal vise oss noe tøft.

Vi forventer vel begge noe fancy 3-D opplegg. Så sier legen til meg ser du det?

Litt forvirret lurte jeg på om han romsterte vldig mye rundt inni livmoren min, så slår det meg: Er det to?

JAAAA, vi er gravid med tvillinger!! Jeg begynner å gråte av glede. Tenk å gå fra ufrivillig barnløs til snart 3 barns foreldre på 4 år! Nå krysser vi bare fingre for at begge de to små holder seg fast der inne så lenge de må. Om to uker skal jeg tilbake for ny UL for å sjekke veksten, at den forløper normalt. Jeg ble anbefalt å ikke gå tilbake i 100 % jobb, så jeg må ringe fastlegen i morgen å avklare hvor mye jeg kan/bør jobbe.

Det er ennå tidlig, 6 fullgåtte uker, og det er fortsatt en fare for at ting kan skje. Men at begge hjertene slår, at de ligger adskilt og har hver sin morkake er alle gode tegn på at dette kan gå veldig bra :)

Vi er i lykke rus!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142294787-fikk-et-stort-sjokk-ved-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle gratulasjoner :)

Vi hadde ingen idè om at det kunne være to. Jeg har vært kvalmere nå enn sist. Men tenkte at det kanskje da blir en jente.

Merkelig nok drømte jeg i forrige uke at vi fikk tvillinger. Jeg sa til mannen min at det hadde jo vært greit, da slipper vi å slite for å prøve å få et tredje barn. Men vi hadde ingen anelse om at det skulle gå troll i ord!

2 åringen vår skjønte ikke helt hvorfor vi var i ekstase i ettermiddag. Vi bare kysset og klemte på han og hverandre hele tiden :)

Vi kan fortsatt nesten ikke tro det.

Og i morgen kommer jeg til å ha tusen nye bekymringer, for vi ønsker så inderlig at dette skal bra, slik at vi faktisk ender opp med tvillinger. Jommen er jeg en nok sikkelig hønemor også for mine ufødte barn.

Annonse

Jeg var kjempe trøtt i går, men fikk nesten ikke sove. Tankene har bare kvernet rundt i hele natt. Og i morges våknet jeg med sår hals. Lille prinsen har nok smittet mamma'n sin, så småbarns livet fortsetter akkuratt som før, til tross for at vi har fått en en nyhet som betyr en stor forandring (større enn forventet) for den lille familien vår :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...