@melie Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Eller tester alle flere dager før IKM??
BettyBoob Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 jeg tester ikke dvs - jeg har bestemt meg for å vente til jeg har gått minst 5 dager over ikm. Dette fordi syklusene mine kan variere litt og da er det greit å ikke bare kaste penger ut av vinduet
@melie Skrevet 9. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2010 Jeg testet i dag, 4 dager over IKM og den var positiv!! Hadde bokstavlig talt en magefølelse på det da!! Mer enn før!!
*Lykkeliten* Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Oii gratulerer! Hadde ikm på mandag.. Venter med å teste.. Har du mye symptomer da?
@melie Skrevet 10. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2010 Tusen takk!! Vet ikke helt om det har gått opp for meg enda Håper bare spiren holder seg fast hele veien ut!! Det som er annerledes nå enn tidligere pp er at jeg har vondt helt nederst i magen, som om det strammer der, og jeg har måttet krøke meg sammen hver gang jeg skal hoste, også har jeg ikke syntes det har vært behagelig å strekke bena helt ut når jeg skal sove.. Ellers har jeg måttet tisse oftere.. Har vært innom halsbrann, og hatt dårlig matlyst også, men vet ikke helt om det er symptomer Tvi tvi med testing da!!
*Lykkeliten* Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Jeg fikk skikkelig halsbrann idag, enda ikke fått mensen..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå