Sizzi med lille bolle Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 hei. lurte på om noen har litt synspunkter og erfaring når det gjelder positiv el test 4 dager før ikm. Jeg ble så testesyk idag at jeg bare måtte svi av en el test. mest for å se at den var negativ, da den var svært svak for to dager siden. Men neida idag var den mer positiv en jeg noen gang har sett mine el tester. Tok samtidig en gravidtest den var negativ. Noen som har erfaring med positive el tester et par dager før IKM? Hva kan dette bety?
Bebis120408+150511 Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Vi er nok i samme båt! Skal ha IKM fredag/lørdag førstkommende og tok en el-test idag.. fikk smiletegn (clearblue).. mye vondt i korsryggen som jeg hadde med førstemann i starten også. prøver å drøye testingen til nærmere helga,men vet ikke om jeg klarer!!
Sizzi med lille bolle Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg klarer ihvertfall ikke drøye det nå. Kan si det sånn at hver måned når tanta nærmer seg har jeg sygt med tegn på at tanta skal komme. ømme pupper oppblåst kvalm trett. osv, i ca en uke før TR. men denne måneden NULL tegn på tr. har kunn hatt middels sterke murringer for en 4 dagers tid siden og en blødning mitt i syklus. Men men. Satser på å kjøpe ny ladning med tester i morgen eller ehm nå. haha klarer ikke vente. Du får holde meg oppdatert er ganske nysgjerige når jeg hører andre i samme båt =)
*Lykkeliten* Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Hei! Svidde også av en test idag.. Selv om jeg ikke hadde tenkt å gjøre det, jeg bare måtte.. Har slitt mye med laange sykluser, og jeg tror jeg hadde ikm igår.. Men jeg blødde bittelitt i helga, som jeg håper var festeblødning.. hehe.. Hvor mange dager etter FB kan man egentlig få positiv test? Har hatt utrolig vondt i korsryggen siden torsdag.. Hadde også mageknip torsdag og fredag..*Hååper* Men har vært litt iritabel idag, så jeg tror tanta er på vei..
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Hvor sannsynlig er det at man er gravid dersom man får to streker på el test? Jeg hadde bare tr i to dager, så valgte å ta en el test (var det eneste jeg hadde liggende etter forrige gang jeg forsøkte å bli gravid for to år siden), og den viste to streker! Syns dere jeg bør kjøpe graviditettest i morgen? eller er det slik at den el testen kan slå ut litt i hytt og pine? Nå går jeg fremdeles på p-piller, men har slurvet litt i det siste.. Men da vi prøvde på førstemann så fikk jeg aldri to streker på el testene! Selvom jeg da ikke gikk på pillene og jeg forsøkte å ta testene ut ifra når jeg trodde jeg skulle ha el.. Hmm.. Syns dette er litt skummelt jeg..
Bebis120408+150511 Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 positiv el-test igår, og POSITIV graviditetstest idag!!!!!
Sizzi med lille bolle Skrevet 8. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2010 Gratulerer så mye bebis08 med prinsesse 120808 Håper jeg følger i dine spor. kjenner jeg er passe rastløs. håper på positiv gravidtest i og med at jeg hadde positiv el test i går. og hadde positiv ved el negativ noen dager etter. (skulle jo bare sjekke at el var over, men endte opp med sygt positiv el test) Jaja er bare å vente på tanta og håpe at den ikke kommer =) Gratulerer så utrolig mye =D lover jo bra dette. (har foresten fått sygt mye utflod idag =O har seriøst ikke hatt så mye utflod ehm noen gang som jeg kan huske =O ihvertfall ikke når ikm nærmer seg. =O
Bebis120408+150511 Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 tusen takk!! hadde jeg ikke trodd.. men helt perfekt med tanke på jobb osv! har hatt SA før jeg fikk dattera vår,så kjenner jeg er litt tilbakeholden.. men mister jeg,så er det noe galt med det! verre er det ikke.. men får krysse fingrene for at dette går fint! masse lykke til du og..har økt med utflod for min del idag også.. lover jo bra for deg;) jeg visste det "nesten" før jeg tok test.. har så vondt i korsryggen.. klarer ikke slappe av helt i kroppen.. samme som da jeg var gravid med prinsessa vår,så kjente det igjen!!
*Lykkeliten* Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Har også økt utflod.. Tror at jeg er par dager over ikm.. Men har slitt med laaange sykluser.. Så jeg tør ikke å håpe noe enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå