Gå til innhold

Kvalm i uke 36 - hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært kvalm et par dager nå. Finner ikke så mye info når jeg søker på nett. Noen som vet hvorfor man blir kvalm på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det rundt den tiden jeg også.. Fikk beskjed om at det var på grunn av all forandringen som skjer.. Alle de hormonene vi har i kroppen =)

Skrevet

hei,

jeg har også vært skikkelig kvalm og uvel i over en uke nå (er 35+4 i dag). Hadde et innlegg her for kort tid siden, og fikk inntrykk av at dette gjaldt ganske mange. Når det gjelder hvorfor var det mange forskjellige svar, men de fleste sa de hadde fått beskjed av jm/lege at det var pga hormoner, at det presser på ting og ting av organer osv En hadde vel til og med fått beskjed av legen at dette var fordi man skulle bli skikkelig lei og klar for å føde.. hehe

uansett så virker det som et ganske vanlig fenomen. Men jeg skal likevel ta det opp med lege på fredag..

Skrevet

melder meg på her jeg også... Tror jeg har vært det siden uke 32 eller noe. men nå kan det være at jeg blir det grunnet mye magesyre og halsbrann også da.. Vet ikke men er visst ganske vanlig,selv om jeg ikke har vært borti det i de 2 andre svangerskapene...er noe skikkelig drit!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...