Gå til innhold

noen som kan se hit litt ang gravidtester??

Anbefalte innlegg

hei tok billig gravid test søndag som var svaaaak positiv, tok en ny billigtest i går som var mye tydeligiere enn den på søndag, men tok en cb i dag som ser negativ ut, hva er riktig og hva bør jeg gjøre?

vet ikke når jeg skal ha mens eller noe pga at jeg ikke har fått igjenn mens etter spiral ble tatt ut, hadde en kjapp tur innom p pilla men slutta m de ganske fort, noen som vet hva jg skal tro/gjøre?

Fortsetter under...

en positiv test er en positiv test:)

gratulerer!!!! De billigtestene kan slå ut tidlig på hcg nivået, kanskje clearblue slår ut senere!?, men har du fått pos.på billigtest de strimlene regner jeg da med så er du gravid. jeg har aldri fått pos.hvis jeg ikke har vært det.

spennede lykke til!!!!

hmm ,er så usikker selv hører mange har skygge strek, synes d er litt merkelig at cb skal være negativ mens billigtester slår ut, skal ta en cb digital fredag ell lørdag så får jeg se, ingen andre som vet noe om denne testinga/testene?

den er veldig svak,men ser fort at det er en strek liksom.....har bare testet negativt på billigstrimmel,men i dag var den også svaaak positiv!så blir litt forvirret!når har du ikm?

Annonse

nei si det hehe har gått 2,5 mnd uten mens nå har fjernet en hormon spiral og vært innom p pilla så vet rett og slett ikke, har sendt deg pm,

Er det farge på den svake streken din? eller er den grålig liksom?

Brukte du morgenurin på cb-testen? Billigtestene jeg tok før jeg ble gravid viste positiv etter ca 10 min. Det står på pakningsvedlegget at du ikke skal lese av resultatet etter 5 min. (Dette var tester fra billige-tester.no). Men de viste også positiv 6 dager før IKM da jeg virkelig var gravid, så sensitive er det ingen tvil om at de er:) Håper jeg kan gratulere deg da!

hei igjenn og takk for mange svar:)

Nei jeg brukte ikke morgen urin på cb- testen, nå er jeg på hytta skal hjem i morgen da må jeg vell teste litt mer så jeg finner ut om jeg er eller ikke... synes mensen kan komme nå snart hvis jeg ikke er gravid gått lenge uten den nå etter spiral/pille slutt.

Når kan man ta cb digital test? best på morgen urin eller spiller det ikke så stor rolle? tenkte og begynne med en billigtest til sjekke den først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...