varuna Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 noen som vet hvor man kan kjøpe/bestille t-skjorter med "-jeg skal bli storebror" på?? leste at det var mange som brukte det når de skulle fortelle nyheten,og synes det var en god ide
flypapir Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Her har de mange artige; http://t-shirts.cafepress.co.uk/big-brother Det står på engelsk, men de er av god kvalitet og med mange morsomme vendinger
løveprinsen <3 Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Der var det masse kult. Vet du om man må betale toll om man bestiller der?
flypapir Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Man gjør ikke det om man bestiller for under 200kr..
varuna Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 tusen takk for knall side.!!! jeg var inne og fant 2 som hadde vært knall å hatt til de to som skal bli storebror i mai.men min engelsk er heller dårlig og jeg er litt småredd for å oppgi for mye opplysninger når det står credit card no. er jo redd de kan tømme kontoen min. :S sikker meg som er litt pyse.måtte oppgi det.åååå....irriterende.hadde vært så gøy å bestillt!
flypapir Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Det er en kjent sie. Jeg har selv bestilt derifra på den måten du beskriver og har aldri opplevd noe tull, så jeg tror nok du trygt kan bestille det du ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå