Eurecaღmed spireღ Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 har hatt regelmessige kynnere et døgn nå, bli jammen sliten av dette! Var inne til undersøkelse i dag, men jeg er ikke moden ennå, så det er bare lure rier/kynnere... Fikk beskjed at jeg muligens kom til å ha det slik frem til jeg føder... Hvor fort kan en snu fra umoden til moden da??? har litt over 4 uker til termin.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Joda, kjenner til den! Gikk i fem uker med han forrige før en runde med kynnere/maserier/modningsrier eller hva det var gikk over til å bli skikkelige rier... Du blir vant til det etter hvert, da, om du bare klarer å slappe av med det og innstille deg på at sånn blir det. Tips for å avbryte en runde med slike kynnere er å endre aktivitet (altså sette deg/legge deg om du er aktiv, eller reise deg og gjøre noe om du hviler), og varme. Varm dusj/varmt bad eller varmeflaske gjør susen og stopper de riene som ikke er ekte saker som regel.
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 min andre fødsel var sånn jeg åkte in i uke 35 med Kynner/rier og de sa at fødseln var i gang jeg åkte in på føden og inget mer skjedde måtte hjem og gikk sånn i 5 uker han kom på termin datoen. mye sex er det eneste som hjelper viss du vil ha igang fødselen, jeg prøvde alt men det var sex som satte i gang det=) Håper du slipper gå sånn til termin for det er slitsomt=( Masse lykke til fra meg!!!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 offa, håper virkelig jeg slipper å gå slik frem til termin. Å bade hjalp ikke meg, da kom dem hver 2 minutt... Det har dabbet av nå, får gjennom hele dagen, men ikke hver 4 min og 2 min og kramper i ryggen som det døgnet vi dro til undersøkelse. Nå overser jeg dem i stede for å kjenne på dem, det hjelper. Håper jo at kanskje de kan modne meg over tid, så jeg kunne kommet i naturlig fødsel en uke el to før termin Men ser ut som jeg må forberede meg på det værste....
Turid Laila Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Jeg har hatt kynnere i absolutt hele svangerskapet. Så jeg er absolutt vant til kynnere. Nå, den siste uken har de begynt å bli vonde. Fantastisk må jeg si. Jaggu godt det "bare" er fire uker igjen til termin. Er sliten nok fra før, om ikke jeg skal slite meg enda mer ut med disse tulleriene
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 det positive er at de sikkert modner deg litt å viss du modner litt så hjelper sex i vart fall på å sette i gang fødseln=) Lykke til !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå