Gå til innhold

tvilling/søsken vogn, tar i mot tips fra alle..samme som skravle..

Anbefalte innlegg

vi trenger nok en tvilling søsken vogn når nr to kommer, blir ca 22 mnd i mellom de..

er det noen som har gode tips og råd til oss?

både på merke, type, pris og div..

på forhånd takk:)

Fortsetter under...

Det blir 23 mnd mellom jentene mine, og jeg har kjøpt meg en GT Safari Dobbel brukt via finn- den virker knallgod å trille pga den lave vekta og svingbare forhjulet (som kan låses også). Og prisen er slettes ikke verst heller, ihvertfall ikke brukt;)

http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html

Emmaljunga har jeg til jentene eller bruker den ikke lengre. Jeg syntes de andre så så skrantene ut. Emmaljunga er solid og jeg kan se jentene sitter ikke ifra meg. Når de ble større var det bare snu sittedelen. Har brukt den massssse meget fornøyd. Har også en 3 hjuling billigere type jeg brukte mer på skogtur eller annet når jentene ble ble større, Men ville ikke brukt den da de var små.

Vi har 19 mnd mellom våre to eldste og gla vi ikke brukte penger på tvilling/søskenvogn. Ståbrett var derimot praktisk. Og på tur med mye tråkking har vi brukt Ergobæresele til en og vogn til en - byttet litt på etter behov rett og slett. Ute sov de i hver si vogn når det var aktuelt, en i den vanlige simovogna og en i trille hvor ryggen kunne legges helt ned. Uansett hadde vi kun brukt tvillingvogn noen mnd og det var det ikke verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...