Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 SIER ikke skriver.. Jeg sier overforsvømmelse og to av mine venninner som var her i sta sier også det. Men hvorfor?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jeg sier og skriver oversvømmelse. Fordi det heter det. Overforsvømmelse sa jeg i barnehagen, da sa jeg også i overigårs.
Dr. Greve Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Vet ikke hvorfor dere sier det, men det heter oversvømmelse.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Oversvømmelse, fordi det heter det. Du og dine venner har da en liten talefeil der Hva betyr overforsvømmelse? er det en kombinasjongreie mellom oversvømmelse og forsømmelse? hihihihi.....
Formerly known as Tina Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 hehe. Det er nok en feil dere ikke har rettet opp i tidligere:-) Hvorfor i alle dager skulle det hete overforsvømmelse?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Både sier og skriver oversvømmelse. Hører mange voksne mennesker som sier overforsvømmelse, og da klare jeg ikke la være å bemerke det. Det er jo barnespråk!
Gjest Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Det heter oversvømmelse, og jeg ville aldri kommet på å putte inn noen ekstra bokstaver der! =)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Har aldri hørt noen som har sagt overforsvømmelse før. Jeg sier og skriver oversvømmelse.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Hvorfor i alle dager skulle noen si overforsvømmelse? Jeg har aldri hørt noen si det, og jeg kjenner folk fra alle landsdeler, så det er ingen dialekter der man sier det heller. Det bunner bare i uvitenhet og null kunnskap om språk. Blir det samme som når 4-åringen min sier lysforbryter.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Ha ha ha... Aldri hørt den vrien før - men høres ut som noe sønnen min kunne funnet på ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 Lysforbryter var jo kjempebra:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Sier og skriver oversvømmelse. Overforsvømmelse har jeg aldri hørt, men 5åringen min har sagt overBEsvømmelse. Litt i samme gate, men han er som sagt 5 år.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #13 Skrevet 7. september 2010 Jeg sier ogap overforsvømmelse, VET at det er helt feil, men aner ikke hvorfor jeg på død og liv skal si det sikkert en vane fra barndommen vi ikke får vennet oss av med. Overigårs var søtt da!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 jeg sier ogå overforsvømmelse hehehe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 Overforsvømmelse er ikke et ord.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #16 Skrevet 7. september 2010 Sier oversvømmelse, når jeg først bruker ordet Er ikke oftest det heller egentlig Ett annet ord jeg blir smågal hver gang jeg hører er "oppoppfrende", men kjenner bare EN person som er dum nok til å klare den inntil videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå