Gå til innhold

Murringer av bidronninggele..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere her inne som tar bidronninggele og har fått mye mer murringer i magen etter eggløsningen?

Er på dag 18 og 5 dpo og har skikkelig mensmurringer..bruker få skikkelig vondt i brystene men det har ikke kommet ennå....hmm...

Noen som har reagert slik på bidronninggele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt bidro denne pp. Fikk en helt vanvittig kraftig (smertefullI) EL. Har og i tiden etter hatt en del murringer og stikkinger. Har IKM til fredag, er altså 11 DPO i dag. De siste dagene har det vært "stilt" på murringfronten, men har i dag hatt mensmurringer igjen. Pleier ikke å ha det.

Skrevet

Samme her. Jeg har el i disse dager og kjenner en del stikninger og mensmurringer.

Du som har IKM på fredag 'bringebærmamma', oppdater oss om hvordan det går med deg :) Er så spent.

Skrevet

Har hatt det på samme måte som deg ved bruk av Damiana.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter..:):) Akkurat som jeg opplever det også..skikkelig smertefull el og menssmertene/murringene har liksom ikke gitt seg...sitter i korsryggen her også..kjenner det hele tiden.

Har lest at noen her inne sier at man ikke skal ta bi.dr etter el, men snakket m to pers. ved ulike helsekostbutikker og de sier man skal ta det jevnt hele tiden,altså hver dag frem til man vet man er gravid.. Veldig mye ulike meninger!

:) Spent hvordan det går m deg bringebærmamma..:):) Hold oss oppdatert!:):) Forresten,har dere gått på bi.dr lenge..?

Skrevet

Hei :) Jeg har også tatt Bidronninggele denne pp og testet etter EL for føsrte gang med CB Fertilitetsmonitor. Er på CD 20 i dag og har hatt masse murringer i korsryggen, har aldri kjent EL smerter før. I dag viste monitoren MAX fertilitet så da er eggløsning like rundt hjørnet. Merkelig, for jeg har egentlig IKM om bare 9/11 dager. Er så typisk at samboeren er vekke denne uken:( Hadde sex annenhver dag frem til og med søndag kveld, men da er vel kanskje ikke sjansen så stor for at det blir noen spire så mangen dager før EL?? Lurer på om EL kan blitt litt forskjøvet av Bidronninggeleen? Mener å ha lest det en plass... Håper ikke lutealfasen min er så kort som det kan se ut til nå... Eneste jeg har merket av å ta kapslene er kvalme, men tror det var fordi jeg tok trippel dose og det var nok litt for mye så reduserte til dobbel dose.

Skrevet

Har snart gått på Bidro. i 2 mnd. Den første uka fikk jeg skikkelig murring i eggstokkene, og kniping i korsryggen. Fått beskjed av akupunktøren min at det ikke kan skade å gå på bido. hele tiden. Så tar det hver dag jeg... Har desverre ikke opplevd pos EL enda, da jeg sliter med syklus osv... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...