Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #51 Skrevet 8. september 2010 Hei igjen alle sammen Takk for mange gode råd Det er foreldremøte på vei, og da skal alle erpisoder taes opp og drøftes med foreldre, lærerstaben på trinnet og ledelsen. Vi skal prøve å nøste opp en del da. Jeg lider ikke i stillhet altså, det er tiltak på vei, men det er vanskelig mens det står på :/ Jeg skal jobbe aktivt med relasjonene til de andre gruppemedlemmene, men en av dem er som sagt meget ustabil, så han må man trå svært varsomt rundt. Alle har et iboende kvinnehat og har store vansker med å respektere selv den mest rutinerte lærerinnen på skolen. Hun kan få enhver klasse til å skjerpe seg, men akkurat denne guttegjengen her sliter tilogmed hun med :/ I morgen sal jeg ha undervisning med klassen, og jeg forbereder meg hardt til en superstrukturert time og harde bud. Her skal det sendes unger til kontoret gitt, og de så vil eller ei! Jeg har fått lov til å fysisk dra unger som nekter å høre på beskjed inn til rektor hvis de ikke går av fri vilje. Håper på å etterhvert få to-lærer system i timene frem til det har roet seg emd det verste, slik at jeg kan få hjelp av en annen hvis elevne går helt i vrange. Vi lærere for lite på høgskolen om dette temaet, det er jeg nå overbevist om! Vi må ha mer praksis og virkelig få prøve oss i felten på harde caser, for det virker som ødelagte unger med atferdsproblemer er blitt en standard på alle skoler rundt omkring :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå