Gå til innhold

er sååååå glad nettopp fordi jeg er kvalm...

Anbefalte innlegg

men uff så slitsomt å da hehe..skal ikke være lett detta her:)

Veeldig sulten hele tiden men hver gang jeg spiser blir jeg kvalm etterpå..

meeen er glad for at jeg er kvalm, for det er ett sikkert tegn på at alt er bra:):)

Fortsetter under...

Jeg er også sååå glad for å være kvalm! I motsetning til ellers tyder jo kvalmen på at ting er som de skal.

Men jeg er ikke kvalm etter at jeg har spist. Har bare vært det på morgenen før jeg har spist. Så jeg lurer litt på å kjøpe noe å la liggende i beredskap ved siden av meg så jeg kan spise litt med en gang jeg våker. Bixit med blåbær virker fristende! hehe...

Har riktig nok ikke vært så kvalm at jeg har kasta opp enda, bare brekt meg. Så det kan jo hende pipa får en anna låt når jeg blir hengende over do... hehe....

Grattis jenter...hvor langt har dere kommet? :) Når dere sier det sånn så kan jeg kanskje sette pris på at jeg er dårlig jeg også...hihi..Jeg er 11+6 uker på vei, og har eksrem svangerskapskvalme(akkurat som med nr1)...Jeg er kjempe kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg..og spyr hver dag...men ikke like mye hver dag..og sånn har det vært i 7 uker....jeg håper jeg kan bli litt friskere etterhvert da..masse lykke til..hilsen meg:)

Tusen takk og gratulerer selv!

Jeg er 4+5, og når jeg leser ditt innlegg kjenner jeg at jeg ble litt skjelven. Kan ikke være noe særlig å ha det slik over lang tid, men du er jo forhåpentligvis snart ferdig med kvalmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...