minnimus83 Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 hei vi holder på å pusse opp, holder på med barnerommet,
eliona Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Ikke nå, men har gjort det 3 uker i sommer. Inngangen og en liten bod som har blitt til stellerom for den lille, med stellebord og hyller.. Koselig å pusse opp, men er glad jeg er ferdig med det..
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 så kos og pusse opp, vi ble ferdig forje uke med vårt barnerom
cadence Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Vi holder på med et påbygg slik at vi har et inngangsparti ved vaskerommet der vi kan henge fra oss arbeidsklær, stallklær og annet som ikke er rent og pent (skole, fritidsklær, ut på shopping/besøksklær etc). Skal bli veldig kjekt å få skilt klærne bedre enn hittil, siden vi er en veldig aktiv liten familie allerede. Og så har vi et annet rom vi holder på med, gjenstår nå kun å male veggene:) Barnerommet har forsåvidt vært klart i 7 år, siden eldstejenta var tre år. Stellebord etc kommer til å stå på det minste badet våres, som er strategisk plassert rett ved soverommene, barnerommet har direkte inngang inn dit.
Sannellerslik? Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 vi har pusset opp to soverom i kjelleren, vårt og datteren vår sitt:-) Nå holder vi på å pusse opp badet i kjelleren:) gleder meg til det blir ferdig!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Vi driver med skikkelig oppussing her. Vi bygger et nytt bad på huset. Må bygge på grunnmuren, drenere, legge nye rør osv. Og jeg får ikke pusset opp barnerommet før vi er ferdig med badet. :S Kan si jeg er noe stressa, da det fortsatt er ganske mye igjen og bare drøye 8 uker igjen til termin. Hjelpes...
Oppnedx2 Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Vi er ferdig med stor oppussing :-) Var en 3 romsleilighet, nå er det en 2roms. Trengte større stue:) pluss fått åpen kjøkkenløsning, tettet igjen noen dører slik at løsningen ble anderledes. Pusset opp kjøkken, begge soverommene og gang:-) Herlig! Badet er det eneste som er igjen , men det blir ikke gjort i år i så fall
Jenteflokken Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Skal pusse opp ett kjeller rom som til nå kun har vært et "hiv-inn-søppel-her-rom" Skal bli vaskerom, så håper vi blir ferdig med det i tide. Må støpe gulv og veggene er fremdeles bare leca, så ett lite prosjekt blir det Og det står også så utrolig mye skit der inne som vi må få plassert andre steder hehe, så blir nok en stor opprydding i garasjen også.
Gjest Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 ikke jeg... men samboer er rimelig stressa for tiden. Pusser opp barnerom og litt i stua, bør liksom bli ferdig før jeg føder (og ja mini skal bruke barnerommet fra dag 3. Har "nursing room" )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå