Gå til innhold

Gutten min sier:

Anbefalte innlegg

"Babyen er søt og fortsatt inne i magen og jeg skal bli storebror.

Vi har masse bilder av den. Babyen kommer snart ut men vi vet ikke når. Jeg har kjøpt en rosa kjole, rosa sånn så den ikke søler når den spiser yoghurt og en smokk til babyen. Det var alt. Og en rosa babse også."

- Gleder seg utrolig til å bli storebrore!!!! Sier de flotteste ting!

Håper bare det er ei lita jente nå da, når han gleder seg så masse.

Jordmor var 98% sikker. Sa hun ikke hadde lov til å si 100%.

Får tro hun har rett da når hun er så sikker!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142293353-gutten-min-sier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, så søtt:)

Kjempe kos at han gleder seg så:)

Blir nok kjempe morsomt for han når lillesøster kommer, og om det er en lillebror så blir nok gutten like glad uansett. Kansje han synes det er litt dumt i begynnelsen, men det er bare fordi han er innstillt på en lillesøster:)

Vår lillegutt skjønner ikke helt ennå at jeg har en baby i magen, og vi prøver å forklare det av og til. Men er så tidlig ennå 12+4 uker, så er ikke noe stress akkurat:)

Så søt han er..:) Er så godt å glede seg sammen med de som skal bli storesøsken!

Her er det kun eldstejenta på 4,5år som forstår konseptet og hun er også kjempespent. Snakker om babyen i magen som om den er en helt naturlig del av familien allerede, og når noen spør henne hva hun håper det blir svarer hun at hun håper det blir; "enten en gutt eller en jente". Pedagogisk veslejente!:P

Av erfaring vet jeg at det mest sannsynlig ikke blir så rosenrødt i nyfødtperioden, men det tar vi på strak arm når den tid kommer :)

hehehe, så søt de er da :)

jenta mi er snart 5år og snakker ofte om babyen i magen min som hun fikk vite om ganske nylig. Masse, veldig gode, spørsmål kommer hun med. Blant annet i går når jeg var litt kvalm lurte hun på om hvis jeg kastet opp om babyen ville kom opp!!

Ellers har hun sagt at jeg måte ikke bryr meg om folk ler av at jeg er blitt stor i magen for det var en baby og jeg var ikke blitt tykk !!

(hehehehe er bare 14 uker så det blir en hel del større!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...