Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg er en jente med normal størrelse, men har alltid hatt veldig muskuløse og store legger... JEg har sååå lyst på høye støvletter... Noen som vet om butikker eller nettbutikker hvor de har høye støvletter til oss med "tykke" legger???
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Duoboots.com Der får du akkurat den bredden du ønsker, det er bare å måle å bestille. Gode støvletter er det også.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Takk:) For en fantastisk side!!! Nå skal det bestilles sko ))))
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Ja den oppfylte en årelang drøm hos meg også. Bortsett fra at jeg hadde det motsatte problemet med mine legger. Men et lite tips, hvis du vipper mellom to str på leggen så gå opp. Jeg gikk ned og fikk ikke opp glidelåsen på det ene benet da. Og det er dyrt å bytte siden de holder til i Storbritania.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Lurer på om det eksisterer en butikk på Gjøvik. Mener å ha hørt det. Du får evt undersøke litt hvis det er interessant
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 jeg har også kraftige legger, og har hatt stor suksess med å blokke ut vanlige støvletter. funker kjempe bra og verdt å tenke på :-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Det finnes sko for store legger i vanlige skobutikker også. Det står gjerne st.38 XL på skostørrelsen. Noen merker har bedre utvalg enn andre, men det finnes maaange slike sko. Jeg kjøper dem selv:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Ok, takk for tips!! Storkoser meg med å se på sko nå ))))
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Hvordan gjør du det da??? Blokker ut?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 blokke ut kan du gjøre på følgende måte: kjøpe spray i skobutikken, spraye på skinnet også vier det seg ut. ikke så mye men litt. eller ta de med til skomaker og blokk de ut der. der kan de vie ut en støvlett med hvertfall 3-4 cm tror jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå