Gå til innhold

Mensen og likevel gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare av nysgjerrighet så lurer jeg på om noen har hatt mensen (eller noe som ligner på mensen) altså ganske mye blod, over lengre til til rett tid i måneden? Man hører jo om det, men har liksom aldri "kommet over" det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei venninne av meg opplevde det - fikk derfor ikke bekreftet graviditet før hun var 3-4 mnd på vei. Merkelige greier.

Skrevet

Ja, veldig merkelige greier.. Skulle likt å visst om noen har en medisinsk forklaring på hvordan det går an. Har tenkt litt på dette skjønner du ;)

Skrevet

Hei :)

Jeg er faktisk litt der nå.

Fikk mensen natt til søndag og på tirsdag begynte det å avta lix. Så testoman som jeg er tok jeg bare en test, vet ikke helt hvorfor egentlig ;) Og jaggu var den positiv. :o

Og idag har jeg fått to enda litt sterkere positive. MEN, jeg vet jo ikke om jeg kan ha mista da, og at det bare henger igjen litt hcg!! Skal til legen å ta blodprøve imorra. =S Gruer meg ja. Håper jo det er noe der :) Har jo litt symptomer på å være det, men får bare vente å krysse fingrene ;)

Skrevet

Oi, så spennende :) Du må si ifra når du vet! Krysse fingrene for deg jeg også ;) Kroppen er så rar til tider, noen ganger kan man jo være glad den ikke helt følger fasiten.

Skrevet

Jeg vurderer å teste selv, hadde mensen i helga, men er super trøtt, slapp og tidvis kvalm, men ser det an, har opplevd det tidligere og hatt negativ test så regner med det er noe annet som gjør meg i ulage

Men spennende å se at det er mulig :)

Skrevet

Ja, det er jo tydeligvis ikke umulig, selv om det er liksom det som er den sterkeste indikatorene den ene eller andre veien.

Skrevet

Hei du

Dette opplevde jeg i mitt første svangerskap. Tok til og med eggløsningstest når dag 13 kom (i og med at vi var prøvere) og den var positiv- hoppet selvfølgelig rett i høyet. 4 dager etter følte jeg det var noe i kroppen og tok en gravidtest- og gjett om den var positiv :) Ikke rart eggløsningstesten var det også.

Fikk termin først etter siste mens, men ble flyttet 1 mnd frem på første UL- fra Juni til Mai :)

Så dette går absolut an. Jeg blødde faktisk ganske kraftig og i 5 hele dager!

Skrevet

Ja er utrolig spennende dette =) Skal selvfølgelig oppdatere dere. Bare synd det tar så lang tid å få svar på blodprøvene =S For må jo ta to for å se om hcg stiger ell synker..

Men kommer nok til å teste frem til jeg får svar uansett ;)

Å så bra å høre at noen andre har opplevd det å at det har gått bra, da får jeg litt håp hvertfall. :) Håper så inderllig det er noe der. Hadde vært veldig morro å fått termin tre dager før bursdagen min ja =)

Skrevet

Jeg heie på deg frøken! :) Når jeg hører deres historier, begynner jeg jo å innbille meg ting jeg å, selv om det i grunnen er helt usannasynlig. Må nok bare vente til neste IKM, ikke bli testemaniac ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...