Gå til innhold

Hvordan kjennes rier ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg lure på hvordan rier kjennes ut. har hatt masse kraftige kynnere siste uken, å nå i ettermiddag har jeg fått litt vonne mensmurringer som kommer i tak i mage og rygg på venstre side. tror dere det er begynnelsen på rier, eller er det bare modning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på... Fødte i 2009, men vet enda ikke hvordan åpningsrier kjennes ut ;-)

Høres hvertfall ut som livmoren din forbereder seg godt, og gjør seg klar for fødsel snart... Lykke til! :-)

Skrevet

En blanding av sammentrekninger og mensmerter er vel den beste måten å forklare det på. Dette øker og har en slik kraft at du bare må henge deg på og være med på turen :=)

Lykke til :)

Skrevet

Har de med jevne mellomrom :) ca 7-8 minutt mellom hver, og de varer ca 50 sekund. men er forsatt busikker om det er kynnere eller rier.

hadde litt io går og, men ikke så smertefulle som i dag, å i dag går de bak i ryggen. men jeg er førstegangs, så vil nok ta sin tid uansett. så jeg har god tid å finne utav om det er rier eller ikke :)

Skrevet

Hvis de er regelmessige og småvonde tror jeg du er igang, så TVI TVI:D Men som du sier, det kan nok ta sin tid ja, gjør jo som regel det når man er 1.gangs.. Når du virkelig begynner å få åpning er du IKKE i tvil lenger, for da gjør det vooondt:p

Skrevet

takk takk :D håper noe er på gang :) er veldi klar til å få det overstått :)

jeg får senne en oppdatering etterhvert.

med min uflaks stopper det nok opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...