mamma til en snart to Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 hei, jeg lure på hvordan rier kjennes ut. har hatt masse kraftige kynnere siste uken, å nå i ettermiddag har jeg fått litt vonne mensmurringer som kommer i tak i mage og rygg på venstre side. tror dere det er begynnelsen på rier, eller er det bare modning?
aprilb Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Vanskelig å svare på... Fødte i 2009, men vet enda ikke hvordan åpningsrier kjennes ut ;-) Høres hvertfall ut som livmoren din forbereder seg godt, og gjør seg klar for fødsel snart... Lykke til! :-)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 En blanding av sammentrekninger og mensmerter er vel den beste måten å forklare det på. Dette øker og har en slik kraft at du bare må henge deg på og være med på turen :=) Lykke til
mamma til en snart to Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 Har de med jevne mellomrom ca 7-8 minutt mellom hver, og de varer ca 50 sekund. men er forsatt busikker om det er kynnere eller rier. hadde litt io går og, men ikke så smertefulle som i dag, å i dag går de bak i ryggen. men jeg er førstegangs, så vil nok ta sin tid uansett. så jeg har god tid å finne utav om det er rier eller ikke
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Hvis de er regelmessige og småvonde tror jeg du er igang, så TVI TVI:D Men som du sier, det kan nok ta sin tid ja, gjør jo som regel det når man er 1.gangs.. Når du virkelig begynner å få åpning er du IKKE i tvil lenger, for da gjør det vooondt:p
mamma til en snart to Skrevet 7. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2010 takk takk håper noe er på gang er veldi klar til å få det overstått jeg får senne en oppdatering etterhvert. med min uflaks stopper det nok opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå