Gjest Ayreon Skrevet 7. september 2010 #1 Del Skrevet 7. september 2010 Vår lille gutt på 5 mnd legger vi hver natt i sin egen seng, men etter et par timer våkner jeg av at han ligger og kaver og kaver.. dyna går opp og ned og han sparker og slår, med øynene igjen- han er liksom ikke helt våken... jeg har prøvd å la han ligge, men da ender det med gråt.. Jeg tar han som regel over til meg og lar han få litt pupp, men han er så trøtt at han ikke er helt med, og om han får i seg noe så sovner han tvert... og et kvarter senere begynner han å kave igjen, og blir liggende og sparke...og denne kavingen kan han fortsette med helt til morgenen!! Virker som det blir bare verre.... dere har sikker hatt flere slike tråder, men jeg vil bare høre noens erfaringer, hva gjaldt for dere? For mye formelk? Hjalp det da dere innførte fast føde? Låsninger i nakken, manuellterapeut/kiropraktor? Hva som helst - vil bare høre hva som kan være "årsaken" til denne kavingen! han sover jo ikke så urolig på dagen, selv om han sjelden sover en mer enn halvtime-time om gangen da heller... åpen for alle erfaringer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142293186-kaver-og-kaver-om-natten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå