alexander`s mamma Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 og hvor mye fikk de de første gangene??
jussisuss Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 4 mnd... Fikk bare et par skjeer de første gangene... Økte etterhvert som han vennet sæ til det....
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 3mnd pga han ikke var mett eller fornøyd og spiste altfor mye mme. fikk kun et par skjeer til å begynne med og økte gradvis. Innen han var 4mnd var han oppe i to fulle porsjoner:)
Gjest Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 3 mnd... Startet i går med et par t-skjeer i melken:) Aner ikke hvordan jeg skal gå fram og øke mengden:)
Gjest Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Like før 6 mnd. Begynte med 4måneders - grøten (pga regner med den er enklere for magen?), ga en liten porsjon første dagene, økte til full porsjon allerede etter noen få dager. Økte til to porsjoner etter bare ca en uke, og gikk deretter over på 6måneders - grøten. Har gått kjempefint!
Trultemor73 Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 4 1/2 mnd. Fullammer, men etter at han våknet med ca. 1 1/2 timers mellomrom gjennom hele natten, kastet jeg inn håndkle. Han får det han vil av grøt før han legger seg, men det er ikke mer en 3 - 4 skjeer enda. Har ikke akkurat hjulpet noe på nattesøvnen enda, men jeg er evig opptimist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå