rosene Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Da er jeg endelig tilbake. Har hatt ferie i en uke,og så har min sønn vært syk noen dager.Men nå er jeg altså tilbake.. Idag/ikveld kan jeg gi dere gratis meditering ..Dere blir kvitt negativ energi, stress,og tjas.Dere vil føle dere som et nytt menneske etter en slik time. Jeg har mange fornøyde kunder,som faktisk sover mye bedre ,og blir kvitt mareritt osv.. Lyst å prøve?? Jeg tar 8-10 stk ikveld... Dere som ønsker en time,kan skrive under her. Så legger jeg dere til på msn.. min msn er [email protected] Ha en flott dag alle sammen..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 hei,jeg kan altid prøve. Skal se om jeg får lagt deg til på msn.
rosene Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2010 Venter på deg på msn jeg Da snakkes vi snart snuppa..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 sorry,internetten har klikka på datan.skriver fra mob nå.
rosene Skrevet 7. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2010 Den er grei veit du,, Vi finner en aen dag da vet du Det er bare å ta kontakt igjen Ha en fin kveld videre.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 hva betyr det at du gir gratis meditering? kan du forklare det litt? vet jo hva meditering er, man at du skal gi det liksom, sjønte ikke det helt...?
rosene Skrevet 8. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2010 Jeg lærer deg da puste øvelser,hvordan man mediterer riktig osv. Jeg forklarer da måten du ska gjøre det hele på...Det jeg gjør er å gi deg mediterings- rens..Som fjerner stress,mas/tjas,vonde tanker,mareritt,søvnløshet osv. Har flere pakker,en med musikk,en med stemmen min osv..Mann blir veldig avslappa osv, Har en lyspakke,der du kan få en dyp rens,slik at negativ energi forsvinner,,, Og igjen sitter du med en mye bedre kropp og sinn.. Vansklig å forklare egentlig.. Kom på mns,så ska du få prøve.. [email protected] Ha en fin dag videre.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 koster det noe ? , evt når har du tid til meg ?
rosene Skrevet 8. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2010 Nei,det gir jeg bort gratis..Vanlig meditering/får dere ja.. Bare å legge meg til på msn,så ska jeg fortelle dere hvordan vi gjør dette.. Anbefales virkelig Velkommen til meg ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå