jegelskersjokolade Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Reagerer veldig på lukten hjemme. Dette gjør at jeg ikke trives noe særlig hjemme, og blir kvalm av "lukten". Ingen andre som kjenner noe uvanlig, kun meg. Noen som kjenner seg igjen og som kan komme med noen tips til hvordan jeg kan få vekk dette problemet?
delfinia3 Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Å jeg kjenner meg så godt igjen! Synes alt stinker om dagen...men det er bare jeg som synes det! Andre synes bare jeg er rar:) Men er faktisk veldig plagsomt... Blir kvalm og uvel. Har ingen gode råd til deg, dette er mitt tredje svangerskap, vet bare at det går over.... Lykke til med magen:-)
gravidus Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 SÅNN HAR JEG DET Å! Jeg trives ikke hjemme lengre og jeg brekke rmeg når jeg går inn på kjøkkenet! jeg har vinduer og dører oppe hele dagen (er sykemeldt) så jeg får lufta ut "den vonde lukta" hahaha...
jegelskersjokolade Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2010 Ja, det er utrolig plagsomt! Krysser fingrene for at det går over så fort som mulig, så kanskje det går an å kose seg hjemme igjen Takk for det, og lykke til selv
jegelskersjokolade Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 Går hjemme jeg også, desverre! Er i så dårlig form at det er umulig for meg å være på jobb Man blir jo gal av å gå hjem, og lukte disse luktene hele dagen! Ingen som har tips til hvordan man får det "bort"? Jeg kan skrive under på at luktelys IKKE ungerer !!!!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Hei! :-) Jeg reagerer ikke på luktene hjemme heldigvis, men hver gang jeg er på butikken..... blir såå kvalm at jeg nesten brekker meg.....
solavisfolket81 Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Reagerer selv.. Det værste er etter matlaging, og enda mer etter jeg har spist maten og det lukter i timer syns jeg... Grusomt...
Roselille Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Jaaaaa...og det var sprøtt å se at det er flere som reagerer på snåle ting som man tror man er alene om..Jeg er mega dårlig, så jeg er sykemeldt, men lukten hjemme er grusom...Vi har en stor skyve dør i stua, og den står stort sett helt oppe uansett vær hele dagen, og jeg med mye klær innpakket i stort teppe..
yva23 Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 ja eg reagerer på både lukten jemme og matlukten
preggy pop Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Lukten hjemme og matlukt...ugg ugg. Helt enig!
Spybøttå Skrevet 8. september 2010 #11 Skrevet 8. september 2010 Uff ja, detta var kjent.. er vel kanskje derfor leger seier at dei som er veldig kvalme og spyr bør komma seg ut.. eg hate både lukta og synet av innsidå av huset mitt.. me pussa opp badet i vår, og eg hate heila rommet:( Kanskje fordi eg siden starten av juli har studert innsidå av doskålå veldig nøye...
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 8. september 2010 #12 Skrevet 8. september 2010 Det gjorde jeg også i første del av første svangerskap. Fikk knapt nok mat i meg hjemme - men når jeg var på besøk, på jobb eller rett og slett ute kunne jeg spise omtrent hva som helst. Løsningen ble å komme meg ut av huset for å spise, frokost ute i det fri eller på jobben. Gå mye på besøk - og det er jo sosialt : ) Gikk heldigvis over i uke 11-12 eller noe sånt. Andre svangerskap var det ikke antydning til det, og heller ikke foreløpig i tredje : ) Godt er det i og med at en naturlig nok er mye mer hjemme med barn fra før : )Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå